Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

nettverk

Anbefalte innlegg

har kjøpt meg nettverkskort...og får installert det...men det kommer at en nettverkskabel ikke er tilkoblet...men den er tilkoblet kortet og hub..har til og med prøvd en annen kable,funker ikke da heller..på enhetsbehandling står det at kortet funker som det skal... :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er ikke kryssa kabel.. Alt funka som det skulle med det gamle kortet mitt... X-boxen er tilkoblet huben,så noe er jo tilkoblet...

Jeg satt i mitt gamle kort og da lyser det på hub og alt er greit. kopla til en pc og da gikk det...satt i dt nye og prøvde da,ikke en dritt..

menne jeg prøvde mange forskjellige kabler, og bare en funka på det nye kortet...ingen var kryssa..

men har det noe med at mitt nye kort er 100 og mitt gamle 10? burde jo egentlig ikke ha noe å si,fordi den andre pc'en jg kobla til, har 100 kort...og det funka...hm...

mitt gamle kort en en god gammeldags Realtek kort (10/100) med coax tilgang oxo, mitt nye er Cnet Pro200 10/100 ...

jeg blir sprø snart hvis jeg ikke finner ut av dette! hadde vært litt greit å få det til å funke når bredbånd komme i hus....

alt mottas med takk!

Endret av ProXimO
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...