Spillredaksjonen Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 PlayStation-studioet Pixelopus legges ned Utviklerne bak Concrete Genie takker for seg. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Synd at det blir lagt ned. Håper Sony fortsetter å sponse sære og utradisjonelle spill selv om de har lagt ned eller omstrukturert en del av studioene de hadde som arbeidet med sånne spill. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Mr. Pants skrev (4 timer siden): Synd at det blir lagt ned. Håper Sony fortsetter å sponse sære og utradisjonelle spill selv om de har lagt ned eller omstrukturert en del av studioene de hadde som arbeidet med sånne spill. Enig. Jeg synes mye av Sonys styrke ligger i slike titler. Håper virkelig ikke de tenker på å legge ned Media Molecule! 😱 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 Gringorilla skrev (16 timer siden): Enig. Jeg synes mye av Sonys styrke ligger i slike titler. Håper virkelig ikke de tenker på å legge ned Media Molecule! 😱 Det tror jeg ikke vil skje med det første, men mye tyder på at studioet går mot et retningsskifte i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå