MegIkkjeDeg! Skrevet 7. mai 2023 Del Skrevet 7. mai 2023 Eg har ein Redmi Note 11 kjÞpt i desember. Heilt sidan eg kjÞpte telefonen har eg hatt problemer med Ä mota messenger meldinger. Nokon gonger kan eg hÞyre eit lite svakt 'klikk' i det meldinga blir mottat og sÄ kan det gÄ frÄ 1 minut til det uendelige fÞr det kjem ordentlig varslingslyd. Ofte oppdagar eg at eg har fÄtt ei ny melding fyrst nÄr eg har gÄtt inn i Messenge-rappen eller facebook. Eg har og problem med nedtellingsklokka. Eg kan f.eks sette pÄ 10 min nedtelling, og klokka ringer ikkje fÞr eg tar opp igjen telefonen for Ä sjekke kor mykje tid eg har igjen. DÄ varslar telefonen at tida er ute med lyd og det kan stÄ f.eks -2.45 min. AltsÄ har det gÄtt 12.45 min fÞr telefonen varsla med lyd. Det er veldig frustrerende, for eg kan ikkje stole pÄ Ä fÄ varsel nÄr eg skal! Nokon som har ein idé om kva dette kan skyldes? Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 28. juni 2023 Del Skrevet 28. juni 2023 Det kan sikkert skyldes strÞmstyring (klokkeproblem) at telefonen gÄr i en slags dvale. Varsling for meldingsapper har flere produsenter problemer med. NÄ har jeg Samsung med samme problem som deg. Har tidligere hatt Xiaomi og en del andre merker med eksakt samme problem. NÄvÊrende Samsung har fungert relativt greit med den forrige Samsungen var helt hÄplÞs. Den eneste telefonen jeg har hatt som har fungert prikkfritt var en billig Nokia. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ