3l33t3 Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 Hvilke luftfriskere kan dere anbefale? Gjerne noe utenom WunderBaumđ Lenke til kommentar
Mannen med ljÄen Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 Anbefaler deg heller Ä rengjÞre interiÞret skikkelig, og fÄ air conditioningen profesjonelt ettersett. Dette inkluderer pÄfyll av kjÞlemiddel, bytte av pollenfilter, rens av luftekanaler osv. Lenke til kommentar
Habla MÞberg Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 Vil du fjerne lukt eller tilfÞre? Jeg kjÞper poser med aktivt kull fra AliExpress. De er utrolig effektive til Ä fjerne lukt. Har en bil det tidligere har vÊrt rÞykt i, selv med skikkelig rens er det fremdeles litt rÞykelukt i den, men med disse posene med kull liggende under setene sÄ er det null lukt. Lenke til kommentar
FenrisĂșlfr Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 Den beste lukta en bil kan ha, etter min mening, er dens egen naturlige lukt ved godt vedlikehold av interiĂžret. Ellers sĂ„ har jeg sittet i en del biler hvor eier bruker duftpinner. Se bilde for eksempel pĂ„ hva jeg mener. Naturlige lukter, som blomster, er ganske digg. Ville valgt en duft som sniker seg innpĂ„ deg og inviterer til Ă„ lukte, overdĂžvende lukter gir fort migrene og lignende. Noe det oftere enn ikke er i wunderbaum og lignende produkter. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) On 5/6/2023 at 11:45 AM, -Mort3n said: Lei en ozonmaskin đ Ozon er det samme som vanlig luft bare med et ekstra okygenmolekyl som gjĂžr det veldig oksidativt, noe som ogsĂ„ fjerner lukt. Problemet er dog at det eter opp gummi, sĂ„ det er ikke sĂ„ smart Ă„ bruke dette i en bil. Holder en knapp pĂ„ aktivt kull i den grad det virker. Endret 20. mai 2023 av vidor Lenke til kommentar
epifant Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 (endret) Habla MÞberg skrev (1 time siden): Vil du fjerne lukt eller tilfÞre? Jeg kjÞper poser med aktivt kull fra AliExpress. De er utrolig effektive til Ä fjerne lukt. Har en bil det tidligere har vÊrt rÞykt i, selv med skikkelig rens er det fremdeles litt rÞykelukt i den, men med disse posene med kull liggende under setene sÄ er det null lukt. Har du en link Ä dele? Ozon er effektivt, men pÄvirker enkelte materialer: https://www.oxidationtech.com/blog/materials-ozone-resistance-chart/  Jeg ville som nevnt av andre begynt med en grundig vask. Enkelte ok duftprodusenter har ogsÄ egne produkter til bil, for eksempel Rituals: https://www.rituals.com/no-no/hjemme/reise-og-bil/bilparfymer Endret 6. mai 2023 av epifant Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 6. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2023 Mulig jeg ikke var spesifikk nok men er ikke noe vond lukt i bilen, vasker regelmessig men vil gjerne ha en mild, frisk godlukt. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 NÄ er faktisk de aller fleste parfymer kreftfremkallende, sÄ det Ä ha en helt nÞytral duft er faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ