:utakt Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Dette er alltid gøy. Kent - FF "Det er Måne sin munn" Spoiler Tellement loin de ce monde Dream Theater - Innocence Faded "Something something! God, it's Sunday! Do hair!" Spoiler Condescending, Not intending to end Post flere! 1 Lenke til kommentar
Nepa Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Noen trodde lenge at omkvedet i "Do they know it's Christmas" var "Venus, whoah" eller lignende. Når det egentlig var "Feed the World" . Det var selvsagt en venn av en venn som trodde dette. I "Sledgehammer" høres det veldig ut som det synges om en fruktkake (fruit cake). Mens det i teksten står "Show me 'round your fruit cage". Men hva betyr egentlig dette frukt-buret? Javel, sangen var visst veldig grovkornet. I klasse med den lekkede konversasjonen mellom Prince Charles og Camilla. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Sovjetunionens nasjonalsang, slik det høres ut på norsk. 2 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Eneste jeg kommer på i farten er E-Type - Africa Det er faktisk to ting her som jeg hørte feil i årevis, selv om jeg enda var i skolealder når jeg først hørte låta. Første verset har linja "I'm back at the start" - i årevis hørte jeg den siste delen som "I'm back at a star". Andre verset har på samme sted linja "I must learn how to forgive" - her hørte jeg av en eller annen grunn "I must learn how to f*ck you" 😂 Det er en annen låt jeg fant ut at jeg har hørt en del av teksten feil på i flere år, men jeg kommer ikke på hvilken for øyeblikket, får se om det kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 5. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2023 (endret) Mannen med ljåen skrev (6 minutter siden): Sovjetunionens nasjonalsang, slik det høres ut på norsk. En annen i samme kategori, her er nederlandsk rap med norsk tekst. https://youtu.be/BSgZQ_zEjmQ Endret 5. mai 2023 av :utakt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Klassiker. Nightwish må vel forresten være et av tidenes jævligste band? 2 Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 20 minutes ago, Snikpellik said: Klassiker. Nightwish må vel forresten være et av tidenes jævligste band? lett editering, men fikset det for deg: 1 Lenke til kommentar
El burro Skrevet 7. mai 2023 Del Skrevet 7. mai 2023 Double, double, toilet trouble. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. mai 2023 Del Skrevet 7. mai 2023 Scuse me, while I kiss this guy - Jimi Hendrix Morsom nok til at den fikk hele nettsiden for "misheard lyrics" oppkalt etter seg: https://www.kissthisguy.com/ Lenke til kommentar
Bastu Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 On 5/5/2023 at 3:10 PM, :utakt said: Dette er alltid gøy. Kent - FF "Det er Måne sin munn" Reveal hidden contents Tellement loin de ce monde Alle har nok hatt sin egen tolkning på den tekstlinjen. Hørte noen som trodde de sang ''Där barn löser mord''. Personlig trodde jeg de sa ''Där valrossen bor''. Jeg ble både trist og skuffet da jeg skjønte at dette ikke var tilfelle. I refrenget på R.E.M-sangen ''Losing my religon'' lød det i mine ører som om de sa: ''Let's pee in the corner, let's pee in the spotlight'' Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå