jødahl Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 vel.. jeg har et geforce 4, 64 mb. Lenke til kommentar
SvUpP Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) vel.. jeg har et geforce 4, 64 mb. Og det står i en brun slot som står litt til siden for den andre hvite PCI-slottene? Da er det APG. Tror ikke Geforce4 kommer som PCI (?). Så da er det å fortelle BIOS at han skal bruke AGP som VGA og ikke PCI. Mvh. S. PS! Fargene kan variere litt, men dette er de fargene jeg har sett mest brukt.... Endret 16. januar 2004 av SvUpP Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 vel.. jeg har et geforce 4, 64 mb. Kanskje kortet er nytt nok til at du får ny vifte på garantien - iblant får man ny uten videre p.g.a. heft for kunden. Det er vel ingen idé å oppdatere drivere til nye modemet heller, den siste fra Creative kom 2001 - f.eks. drivere for windows 2000 finner du Her Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 17. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2004 vel.. jeg har et geforce 4, 64 mb. Og det står i en brun slot som står litt til siden for den andre hvite PCI-slottene? Da er det APG. Tror ikke Geforce4 kommer som PCI (?). Så da er det å fortelle BIOS at han skal bruke AGP som VGA og ikke PCI. Mvh. S. PS! Fargene kan variere litt, men dette er de fargene jeg har sett mest brukt.... Ja det stemmer at den står til seiden for PCI slotene ja. Men i BIOS var det ikke noen innstilling som inneholdt VGA, PCI og AGP i ett liksom. Dette er hva som står i BIOS under "PNP/PCI Configuration. plug and play O/S YES PCI latency timer 64 (alt. 96,128,160 osv.) PCI IDE busmaster Enable PCI slot 1/5 IRQ Auto (alt. 3,4,5,7,9,10,11) PCI slot 2 IRQ auto ( " ) PCI slot 3 IRQ auto ( " ) PCI slot 4 IRQ auto ( " ) * set IRQ to PCI or ISA. (alt. IRQ3 - PCI/PNP) (alt. IRQ4 - PCI/PNP) (osv. ) * set DMAs to PNP or ISA. (alt. DMA channel 0 - PNP) (alt. " 1 - PNP) ( osv. ) Vet du hvordan jeg gjør det med denne BIOSen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå