Spillredaksjonen Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Nettrollespillet Chrono Odyssey viser frem stilfulle kamper i ny trailer Bekreftet for PC, PlayStation 5 og Xbox Series X/S. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
µT. Skrevet 6. mai 2023 Del Skrevet 6. mai 2023 Leste tittelen først som "Nett-trollspillet" 🤡 Ellers ser jo dette greit ut. En del av meg klarer ikke å ignorere faktumet at dette kommer helt sikkert til å slite med frame drops, eller alvorlige server-problemer, siden det pleier å være fasiten med denne sjangeren. Mulig dette kun er meg, men er kamp-lydene (sverd, skudd, etc.) veldig generiske? Høres ut som de er tatt fra alle andre spill i sjangeren siden 2002. Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 FY! ikke kall noe "chrono" xx og IKKE vær et nytt chronotrigger BUUUUU!! 1 Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Største problemet med spillet er at det er et koreansk mmorpg, hvor pay2win er godt akseptert. Så lover de en vestlig release uten p2w men når folk spiller så snikinnfører de mer og mer. Samt krever det vel enorme mengder med grinding, og lite balanse i klassene. Typisk asiatisk mmo. Lenke til kommentar
mkri96 Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 Har fortsatt til overs å finne et koreansk mmorpg som slår an i vesten. Lenke til kommentar
Tds86 Skrevet 9. mai 2023 Del Skrevet 9. mai 2023 Sersjant SEGA skrev (20 timer siden): FY! ikke kall noe "chrono" xx og IKKE vær et nytt chronotrigger BUUUUU!! Jeg tenkte det samme 😂 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå