Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Jeg skulle sjekke om det hadde kommet ny software til min LG 65UP75006LF, og gikk inn i menyen for dette. Her er et valg for "Søk etter oppdatering". Når jeg trykker på dette, står den "Søker etter oppdateringer" noen sekunder, før den enten laster ned og installerer oppdateringen, eller sier at det ikke finnes nyere oppdateringer. Da jeg gjorde dette i går, henger skjermbildet på "Søker etter oppdateringer". Har slått TV av og på, ingen forskjell, den henger på samme sted, og det er ikke mulig å avbryte. Noen gode tips? Kunne tilbakestilt til fabrikkinnstillinger, men har installert og logget inn på mange strømmetjenester på den, og vil helst unngå å måtte sette opp alt på nytt. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Prøvd å ta strømmen på den en liten stund? Måtte gjøre dette på egen samsung tv for en tid tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 7. mai 2023 Del Skrevet 7. mai 2023 xClaymanx skrev (På 5.5.2023 den 12.27): Prøvd å ta strømmen på den en liten stund? Takk, det løste problemet! Tok ut kontakten på TVen noen timer, og etter å ha koblet til igjen var alt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå