Gjest 2d1ca...2c2 Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Vær hilset alle mann! Kan noen hjelpe meg med å skrive en formell oppsigelsesbrev av leieforhold? Jeg er leietakeren. Det ble for dyrt for meg å bo der betaler nesten 10k for en hybel leilighet. på forhånd takk! Anonymous poster hash: 2d1ca...2c2 Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 "Jeg, xxxxxx xxxxxxxx sier med dette opp, leieforholdet vil ihht avtale utløpe ved utløpet av yyyy mnd. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. mai 2023 Del Skrevet 5. mai 2023 Gjest 2d1ca...2c2 skrev (15 timer siden): Kan noen hjelpe meg med å skrive en formell oppsigelsesbrev av leieforhold? Jeg er leietakeren. Det ble for dyrt for meg å bo der betaler nesten 10k for en hybel leilighet. Det er enkelt å skrive en oppsigelse, som Snylter har vist over. Spørsmålet er hva din avtale om leie sier om avslutning av leieforholdet? Hva er leieperiode, oppsigelsestid etc? Lenke til kommentar
sokken86 Skrevet 21. mai 2023 Del Skrevet 21. mai 2023 Gjest 2d1ca...2c2 skrev (På 4.5.2023 den 17.19): Vær hilset alle mann! Kan noen hjelpe meg med å skrive en formell oppsigelsesbrev av leieforhold? Jeg er leietakeren. Det ble for dyrt for meg å bo der betaler nesten 10k for en hybel leilighet. på forhånd takk! Anonymous poster hash: 2d1ca...2c2 Hva står i kontrakten? Er det mulighet for å si opp selv eller er du bundet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå