joro Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har asus p4pe hovedkort og med kortet kom asus probe versjon 2.19.00. Er temperaturmålingene som probe viser til å stole på. har lest at tidligere versjoner av probe viste for høy temperatur, men er de korrigert på denne versjonen? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har aldri stolt på de tempene. Bruk AIDA32 i stedet. Men det beste er å sjekke i bios'en. Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg tror temperaturen som Asus Probe viser er noenlunde riktig, dog 100% nøyaktig er den helt sikkert ikke, men den gir jo uansett et inntrykk av hvor varmt det er. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg tror temperaturen som Asus Probe viser er noenlunde riktig, dog 100% nøyaktig er den helt sikkert ikke, men den gir jo uansett et inntrykk av hvor varmt det er. Nåja.. Ikke hvis tempen er 10-15 grader forskjell, som hender at den av og til er. Lenke til kommentar
snole Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg sleit no j.... med A7V600 og Asus Probe. Bruker Motherboard Monitor 5. Stoler på det. (Gir samme res som AIDA32 og Sisoft Sandra). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå