Spillredaksjonen Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Solgte Destiny 2-juks – dømt til å betale 130 millioner kroner til Bungie Nok en seier i utviklerens kamp mot juksemakere. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
cosmic1981 Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Logget inn på PUBG i går og så at en spiller jeg hadde reportet ble permbannet. Håper han i tillegg satt med det drittjukseprogrammet sitt. Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Helt for å slå ned på juks. Absolutt hater juks i spill. Samtidig vet jeg ikke om jeg støtter det å desimere livene til personer basert på spill. Folk får jo mildere straffer for å ta livet av andre. 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Felvinter skrev (9 minutter siden): Helt for å slå ned på juks. Absolutt hater juks i spill. Samtidig vet jeg ikke om jeg støtter det å desimere livene til personer basert på spill. Folk får jo mildere straffer for å ta livet av andre. De som selger cheats tjener helt enorme summer, så 130 mill synes ikke jeg høres helt urimelig ut. Beløpet må være såpass høyt at det virker avskrekkende, ellers er det jo ikke noe poeng. Kjapt google søk: How much money do cheat makers make? "There are cheat developers we know that make over $2 million per month. That's $24 million per year. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Ja, tjener du så mye, er du en bedrift og må få "bøter" deretter. Blir som om et avfallsfirma jukser og dumper gift i fjorden. Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 TheKims skrev (1 time siden): De som selger cheats tjener helt enorme summer, så 130 mill synes ikke jeg høres helt urimelig ut. Beløpet må være såpass høyt at det virker avskrekkende, ellers er det jo ikke noe poeng. Kjapt google søk: How much money do cheat makers make? "There are cheat developers we know that make over $2 million per month. That's $24 million per year. Jaggu, ikke klar over at summene var så voldsomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå