Spillredaksjonen Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Microsoft har satt tidspunkt for sommerens Xbox- og Starfield-show – Dagen spillere har ventet på. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Det skal bli spennende å se mer gameplay. Folk har store forventninger, jeg også. Det er så og si nada eksklusive store og bra titler til Xbox. Redfall hjalp noe hvertfall med sine nåværende 2.5 i user score på Metacritic. Fatter ikke hvorfor de i det hele tatt gav ut det spillet i den tilstanden det er i, hva tenkte de med? Får håpe de innfrir for Microsoft har mye å bevise. De er ganske avhengig av at dette blir en suksess. 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Siste sjanse nå for MS og Beth. Håper de kan levere med Starfield. 1 Lenke til kommentar
Fenris Helheim Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Starfield blir nok gøy det viss man ikke er for kresen slik mange gamere er blitt. Personlig håper eg mest å få se noe av AAAA tittelen de snakka om i flere år att er på vei, viss det ikke ble kansellert da. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Her må de levere noe som appellerer OG er håndfast. Fjorårets konferanse var håndfast, men de måtte holde tilbake de store nyhetene fordi spillene var for langt unna. Årene før der igjen annonserte de store spill, men annonsereringen føltes hule fordi det var CG trailerere for spill som i realiteten var mange år unna. Starfield er allerede bekreftet. Jeg antar at Forza Motorsport vil dukke opp også. Så har man en lang liste over kandidater for annonserte spill som kanskje kan dukke opp. Selv holder jeg en knapp på disse: -Hellblade II -Avowed -Fable Kanskje Everwild, Contraband og/eller Indiana Jones Av nye annonseringer tipper jeg vi får se Compulsion's uannonserte spill og kanskje noe relatert til Gears-serien. Det har også vært snakk om et slags 2D-spill fra Stoic Entertainment, men det spørs om det er ekte og om det i det hele tatt er relatert til Xbox/Microsoft. 2 Lenke til kommentar
KiloC Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Håper på noe nytt om State of decay 3, over 2 år siden de slapp trailer så helt stille fra de. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 KiloC skrev (2 timer siden): Håper på noe nytt om State of decay 3, over 2 år siden de slapp trailer så helt stille fra de. Som så mange andre spill som Xbox har annonsert er SoD3 et wildcard her. Det kan dukke opp nå, det kan dukke opp om tre år. Hvem vet? Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 (endret) Gleder meg. Nå må endelig MS vise noe bra! Fable må vises, kom igjen, ellers blir jeg skuffet. Fable og jeg er fornøyd.😀 Endret 4. mai 2023 av Colin. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Slapp av , Starfield vil bli en soleklar suksess . Hvis ikke utvikleren kommer 100 % I mål , så vil moddere gjøre det . Mod-siden Nexus er en gullgruve for oss PC -spillere , der finnes mange millioner mods til samtlige open world spill og alle andre spill , slik at man kan skreddersy sin egen spillopplevelse akkurat slik man vil ha det . Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Av det jeg har sett av Starfield så langt, så er jeg ikke så veldig gira på det. Men greit de gjør seg ferdig med det slik at de kan begynne på TES6. Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Prediksjon: Oppdateringen til Fallout 4 for inneværende konsollgenerasjon slippes på rekylen av Bethesda sin konferanse. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Bare å spenne fast setebeltet for tidenes magaplask (16 ganger så detaljert som det forrige). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå