Leetrune Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jah, når jeg endelig fikk tilbake mobilen min etter ei GOD stund, så i mellomtiden hadde jeg klart og miste en siemens s35, jaok tenkte jeg, Bra jeg ikke mista T610'en. Så når jeg kom nedover i dag, så brukte de 15-20 minutter på og rote fram kontrakter å masse rart. Så sier hu "Ja, det blir 2500, men du kan få 50% avslag, altså 1250" Da sier jeg det kan du bare glemme med en gang for den drittmobilen der er ikke verd 50 spenn en gang, så spørr æ koss hu ment æ sku betal d dær, no såm æ går på skole å sånt. Nei, da gir hu meg telefonnr, så sir hu at æ ska ring de i morra, jeg kunne kanskje skaffe en likedan en da, men det med embalasje sa hun. Jeg fikk bare mobilen av hu da :S Så sir æ, kan æ få mobilen min no? nei, den får du itj før du har jort opp!!11 Da går æ i et enormt sinne, og er så smart og lure ut av meg ordet "BITCH" heh. Noen som har en S35 og selge? Og kan de nekte meg og ikke få tilkbake mobben som har vært på repp? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Ehm...hva var egentlig feil med mobilen? Jeg kom litt ut av det når du plutselig byttet dialekt.. EDIT: Hvis du mistet en telefon du lånte av butikken mens de hadde din til reparasjon så er det da ingen andres feil enn din. Endret 13. januar 2004 av walter_melon Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Skjønner egentlig ikke hva du klager over. Du har mistet en annens eiendom, klart du skal gjøre opp for deg. Om du liker prisen butikken vil ha eller ikke, kan egentlig være det samme. Endret 13. januar 2004 av Swag Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Oi jeg misforsto hvis litt(prøv å ikke skriv på dialekt ) Endret 13. januar 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Gå på qxl og se om noen selger en S35 der. Nytter ikke sitte her og klage fordi du mistet en mobil du lånte Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Oi jeg misforsto hvis litt(prøv å ikke skriv på dialekt ) Ble litt for mye trønder dialekt der for en som kommer fra Sørlandet... Fikk med meg 30% av det som stod.... Kansje jeg må finne fram en ordbok?? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er da ikke så vanskelig å skjønne hva som står der? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) neh...men gjør som Eulogy sa, kjøpe en s35 på QXL Endret 13. januar 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jo det er irreterende når folk skriver på dialekt jeg kommer fra stavanger, men jeg skriver på bokmål Det er frustrerende hvis jeg plutselig skulle snakket på dialekt(eks. d e jo skamvanskeligt å forstå ka folk seie når de skrive på dialekt ) Men nå er jo ikke stavangersk en vanskelig dialekt da Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Noen som har en S35 og selge? Fant en på QXL, den kan du se på her Håper det hjelper deg, Håper du får telefonen litt billigere enn for 1250 kr. (som var en helt syk pris) Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 regne med det er smartclub på tiller... hehe nei, de kan ikke nekte deg å få tilbake din tlf.. og deres utleie tlf skal være forsikret... så de taper uansett ikke noe. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Og kan de nekte meg og ikke få tilkbake mobben som har vært på repp? Selvfølgelig. Dersom du ikke leverer tilbake deres telefon trenger jo ikke de å levere tilbake din telefon heller! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Så egentlig er den verdt 300 kr!!!!! tenk at de først sa 2000 ( elller var det 2500) for DEN ( stygge stygge, gamle) mobilen?!??!? Men det var jo din feil at du mista den, og det er vel lånemobilen deres da. kansje de kjøpte den ny for den prisen da.. Men for 2000 kan de kjøpe seg en fin ny lånemobil.... Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Så egentlig er den verdt 300 kr!!!!! tenk at de først sa 2000 ( elller var det 2500) for DEN ( stygge stygge, gamle) mobilen?!??!? Men det var jo din feil at du mista den, og det er vel lånemobilen deres da. kansje de kjøpte den ny for den prisen da.. Men for 2000 kan de kjøpe seg en fin ny lånemobil.... Et poeng er vel at den kostet litt mer enn 300 kroner da den var ny. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Så egentlig er den verdt 300 kr!!!!! tenk at de først sa 2000 ( elller var det 2500) for DEN ( stygge stygge, gamle) mobilen?!??!? Men det var jo din feil at du mista den, og det er vel lånemobilen deres da. kansje de kjøpte den ny for den prisen da.. Men for 2000 kan de kjøpe seg en fin ny lånemobil.... Et poeng er vel at den kostet litt mer enn 300 kroner da den var ny. Og det nevnte jeg også.. Men det er jo en stund siden den faktisk var ny... Og som noen nevnte burde den vært forsikret.. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Et poeng er vel at den kostet litt mer enn 300 kroner da den var ny. Så var den ikke ny den han mista da Men men, syns leetrune kan kjøpe en gammel s35 (fra f. eks. QXL) og levere tilbake den Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jah, når jeg endelig fikk tilbake mobilen min etter ei GOD stund, så i mellomtiden hadde jeg klart og miste en siemens s35, jaok tenkte jeg, Bra jeg ikke mista T610'en. Så når jeg kom nedover i dag, så brukte de 15-20 minutter på og rote fram kontrakter å masse rart. Så sier hun "Ja, det blir 2500, men du kan få 50% avslag, altså 1250" Da sier jeg det kan du bare glemme med en gang for den drittmobilen der er ikke verd 50 kr en gang, så spør jeg hvordan hun tenker jeg skal betale telefonen, jeg går jo på skole og slike saker. Nei, da gir hun meg et telefonnummerr, så sier hun at jeg skal ringe de i morgen tidlig, "jeg kunne kanskje skaffe en likedan en da, men det med embalasje" sa hun. Jeg fikk bare mobilen av hu da :S Så sier jeg, kan æ få mobilen min no? nei, den får du ikke før du har gjort opp!!11 Da går jeg i et enormt sinne, og er så smart og lure ut av meg ordet "BITCH" heh. Noen som har en S35 og selge? Og kan de nekte meg og ikke få tilkbake mobben som har vært på repp? Æ prøvd å åversætt så dåkker skull fårstå ka`n meint! (Jeg har prøvd og oversette så dere skal forstå hva han skerv) Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Fin oversettelse Lenke til kommentar
Leetrune Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hehe! Ja huff, blir så frustrert. Er ikke noe sånn der milioner eller da, skal ringe dem i morra. Så viss det ordner seg så kjøper jeg den S35'en på qxl takk. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Bare en ting: Er den telefonen STOR (the S35 that is...)? Ikke sjangs i havet... Endret 13. januar 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå