Gå til innhold

canon s630

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid brukt vanlig kopipapir til min printer da det som regel er tekst jeg har skrevet ut. Nå har jeg tenkt å skrive ut bilder og kjøpte derfor hp semi glossy paper da det var billig, 1.50 arket. Nå viser det seg at kvaliteten på bildet er betraktelig dårligere enn om jeg skriver ut på helt vanlig kopipapir. Har prøvd alle mulige innstillinger bare for å se om det hjalp noe det ikke gjorde. Har satt printeren på alle de ulike papir typene, og alle kvalitetene men resultatet like dårlig, blir bare bedre når jeg setter i vanlig kopipapir. Jeg har fått høre av noen at jeg må bruke canons egen glossy papir dersom jeg vil ha bra kvalitet, at printeren oppdager at det er konkurrentens papir, andre mener at det ikke bør ha noe å si, andre igjen sier at det bare er å sette opp at det er canon glossy papir under papir type, men jeg bruker win xp med siste driver 1.50 og der kan jeg ikke velge merke, det står bare "glossy papir", "foto papir", etc ikke noe canon eller andre merker nevnt. Håper noen kan hjelpe meg da jeg sitter med litt over 100 hp semi glossy ark som jeg gjerne skulle brukt. Synes arket fysisk er glimrendres, da det er tykt og fint og billig men hjelper ikke når kvaliteten blir så dårlig.

Xantix.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...