Letti Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Kommer også i El-versjoner, håper vi snart vil kunne kjøpe disse super-lekre bilene i Norge. E-HS9 har vært en kjempesuksess med driftsikkerhet og kvalitet på linje med Porsche. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Kina har litt å bevise for jeg sender flere hundre tusen til kommunistpartiet. De må tydelig ta avstand fra krigsforbrytelser og folkemord, innføre demokrati og la Taiwan være i fred. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Hvordan vet man at disse bilene har høy driftsikkerhet? Er de ikke helt nye? Ellers leverer denne kanalen på YouTube mye innsikt om Kina, blant annet ett par nylige opplastninger hvor elbiler er tema. Lenke til kommentar
Letti Skrevet 3. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2023 (endret) Kron skrev (9 minutter siden): Hvordan vet man at disse bilene har høy driftsikkerhet? Ut fra erfaringer med E-HS9, en storselger i Norge. Svært lite feil og skulle noe skje fikses det omgående. I motsetning til Tesla, som ofte står månedsvis på verksted i påvente av deler. Endret 3. mai 2023 av Letti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Letti skrev (20 minutter siden): Ut fra erfaringer med E-HS9, en storselger i Norge. Svært lite feil og skulle noe skje fikses det omgående. I motsetning til Tesla, som ofte står månedsvis på verksted i påvente av deler. Tror vi må avvente til denne modellen er 5-10 år gammel for å kunne avsi en riktig dom i forhold til det. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Letti skrev (1 time siden): Kommer også i El-versjoner, håper vi snart vil kunne kjøpe disse super-lekre bilene i Norge. E-HS9 har vært en kjempesuksess med driftsikkerhet og kvalitet på linje med Porsche. Etter hva jeg har hørt er det manglende drift sikkerhet og dårlig service på disse bilene. Samt høyt forbruk. Men, jeg kjenner ikke mange med hs9. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå