Spillredaksjonen Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Gran Turismo-filmen har fått sin første trailer Forteller historien om bilspillentusiasten som ble racing-proff. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Tror heller jeg ser fast and the furious 1 - hva som er den siste. Dette så utrolig kjedelig ut😅 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Spill til film filmer, må ha en power ballade fra Bowser. Ellers er den ikke verdt å se. Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Premisset er artig da. Litt meta. Får bare håpe filmen ikke tar seg for høytidelig, men tør å gjøre narr av taffeljazz i pit-stop og viktigheten av å ha 41 forskjellige førerkort. Lenke til kommentar
Käsburger Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Jeg lurer på om han vinner, til slutt 🤔 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 4. mai 2023 Del Skrevet 4. mai 2023 Joelsp3anuts skrev: Premisset er artig da. Litt meta. Får bare håpe filmen ikke tar seg for høytidelig, men tør å gjøre narr av taffeljazz i pit-stop og viktigheten av å ha 41 forskjellige førerkort. Based on a true story stod det. Men for all del kan jo være de har lagt til noe selvironi om spillene da. Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 8. mai 2023 Del Skrevet 8. mai 2023 Så faktisk ut som grei underholdning. Men tviler på at jeg ser denne på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå