int20h Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ATI utvider FireGL serien Kanadiske ATI har denne uken lansert et nytt produkt i FireGL serien. X2-256t baserer seg på R360-brikken, som også benyttes i Radeon 9800 XT. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Men er det bare digital utgang på kortet - da tanker jeg på til flatskjerm? jeg har CRT - sukk sukk sukk *grine* *grine* *grine* håper jeg tar feil eller noe Endret 13. januar 2004 av Dasse Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Men er de tbare digital utgang på kortet - da tanker jeg på til flatskjerm? Ja,det er 2 digitale utganger på kortet. DVI kalles det håper jeg tar feil eller noe $899 er bare hverdagskost for deg llr? Endret 13. januar 2004 av Strupstad Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) 900$ *7+26%MVA = 7434kr F0lger nok med en DVI-analog overgang i pakken ja... Noen som vet det g&r ann & gj0re radeon kortene over til slike? EDIT: Gl0m det... fant det http://download.guru3d.com/pafiledb.php?ac...=category&id=13 visste jo dette egentlig da.... Endret 13. januar 2004 av Xvani Lenke til kommentar
antistar Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 [quote name='Dasse' date='13/01/2004 : 22:05']Men er det bare digital utgang på kortet - da tanker jeg på til flatskjerm? jeg har CRT - sukk sukk sukk *grine* *grine* *grine* håper jeg tar feil eller noe [/quote] Det at skjemen kun har DVI utganger betyr IKKE at du ikke kan bruke CRT skjerm på dette kortet... sansynlighvis følger det med en adapter/overgang som gjør at du kan bruke din CRT på dette kortet... Det følger i allefall med på alle andre kort jeg har sett med DVI utgang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå