bbios Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Nimrad skrev (1 time siden): Jeg er en bruker langt over snittet med 100GB trafikk i måneden i snitt. Jeg har slått på 5G to ganger de siste årene fordi jeg skulle laste ned noen episoder av en serie å se på flyet som jeg hadde glemt å gjøre før jeg satt i flysetet. I tillegg har jeg brukt det en gang via PC-en da jeg skulle laste ned et spill på 150GB og hjemmenettet var nede. Enig i mye av det du skriver, Æ personlig har ikke tilgang til 5g engang, kun ved reiser.. Men de 2 gangene , var det ikke veldig kjekt å ha tilgang til 5g når du trengte det? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 bbios skrev (2 minutter siden): Enig i mye av det du skriver, Æ personlig har ikke tilgang til 5g engang, kun ved reiser.. Men de 2 gangene , var det ikke veldig kjekt å ha tilgang til 5g når du trengte det? Jo, men jeg ville ikke betalt ekstra for det eller lagt vekt på det i en ny mobil. Og det sier jo sitt når jeg er en bruker langt over snittet. Trådstarter sitter med en gammel iPhone 8 og sier han kun bryr seg om kamera og batteritid. Da bør han hvertfall drite i 5G, og man trenger ikke nevne det annet enn å be han skru det av for det bruker mer batteri. Lenke til kommentar
Sharpings Skrevet 3. mai 2023 Del Skrevet 3. mai 2023 Før 5G har kommet til her jeg bor, vil nok mange andre ha både 6G og 7G, så jeg anser 5G som en gimmick for oss som ikke bor så sentralt. Har selv 2 5G telefoner og de har vel aldri opplevd å finne noe 5G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå