Gå til innhold

Grand turismo 3 på ps2?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fortell meg hvorfor en "bil" med TO JETMOTORER ikke når den farten da?!?! den "bilen" har rekorden på raskeste fart på bakken.. du skal fa** meg ikke komme her å fortelle at en "escudo" kan nå 1200 km/t i virkeligheten!

 

DU lever virkelig i drømmeland du!

Når i helsikken har jeg sagt at dette går an i virkeligheten????!?!?

Selvfølgelig er ikke det realistisk, men på gt3 går det an... Det som skjer er at den kjører opp i ca 500km/t... så letter fronten og den styler... Deretter akkser den opp i ca 1000km/t... Hvis du skal ha den opp i 1200km/t må man ha en langstrekning... Man legger seg først bak noen biler og får dragsuget, dermed flyr den opp i 1200km/t etterpå... Helt sykt å se på!

Men det går an!

ser du det.... Selvfølgelig er det IKKErealistisk, men på gt3 går det an!

Ikke åpn kjeften din før du vet hva du snakker om!! lær deg å lese! :no:

 

Og en gang til..... på gt3 GÅR DET AN

 

Master D :devil:

:blush: *skammer seg* :wallbash:

 

at det går ann at jeg missa det da! huffogmeg... tror ikke jeg var aldeles klar i hode når jeg skrev det der... :blush:

 

beklager dypt for at jeg er en idiot uten sidestykke..

Lenke til kommentar
*skammer seg*

 

at det går ann at jeg missa det da! huffogmeg... tror ikke jeg var aldeles klar i hode når jeg skrev det der... 

 

beklager dypt for at jeg er en idiot uten sidestykke..

Ikke ta det så tungt! Det går bra tross alt! Men du kunne trengt et norsk kurs fordet!

 

Bortsett fra på Test .... (et eller annet).

Test Course

 

Noen gang tenkt på å ikke bruke den beste bilen hele tia? Prøv det, bruk den bilen du synes er tøffest eller no sånn, se hvordan det går

Har rundet det på begge måter så! Gøyest når man bruker den bilen man liker best(utenom formel 1 bilen) og man får litt konkurranse!

 

Master D :devil:

Lenke til kommentar

Herregud for en gjeng :wow:

 

JA! Man kan få Escudo'n og GT-ONE opp i 1200Km/t+ fordi det er en glipp i fysikken i spillet. Er det virkelig så utrolig at ett spill har en liten bug som folk har funnet ut av? Det er liksom ikke første gangen :roll:

 

edit: og ja, jeg har prøvd det selv... for veeeldig lenge siden

Endret av rakanishu
Lenke til kommentar

Glitch: Super speed on test course:

Using the GT-1 race car, you can achieve a speed of over 1300 mph on the test course. Make sure your GT-1 race car has all the upgrades, the stage 4 turbo kit, super-soft tires, and a fresh oil change. Next, go into the vehicle settings for the GT-One and make the following changes: Spring rate 4.0 Front/ 4.0 Rear, Ride Height 55 Front/ 55 Rear, Shock Bound/Rebound 1 Front/ 1 Rear, Camber/Toe Angles 0 Front/ 0 Rear, Brake Balance 9 Front/ 9 Rear, Limited-Slip Initial Torque 60, Limited-Slip Accel 60, Limited-Slip Decel 20, Downforce .45 Front/ 1.25 Rear, ASM 10, TCS 5. Here is the important part -- go to the Gear Ratio Settings screen and change the final gear to 5.499. Change the Auto Settings level to 47 and then to level 48. Do not change the settings for the individual gears (i.e., 1st through 6th) -- they should now be set to specific levels. Now, change the final gear back to 3.500, and do not forget to OK the changes. Now go to the Max Speed Test. Make sure to do a 180 (turn completely around) to go the opposite way around the track. Otherwise you will be stopped and given your max speed at the other end of the track. As soon as you come off a corner, the front end of the GT-One should lift up and you will start to go very fast. It is possible to set a max speed record of 1335.3 mph.

Information in this section was contributed by Master_E.

 

Alternately, use the following settings with the Toyota GT-1 Race Car (TSO20) to get over 1250 mph on the max speed test. Use a manual transmission for best results. Spring rate Front- 0%, Rear- 0%,Ride height F- 0%, R- 0%, Shock bound F 7, R 7, Shock rebound F- 7, R- 7, Camber 0, Toe 0, Stabilizers 0%, Limited Slip initial torque F 0, R 5, Limited Slip Acceleration F 0, R 5, Limited Slip Deceleration F 0, R 5, Gears 1st- 2.572, 2nd- 1.613, 3rd- 1.125, 4th- 0.829, 5th- 0.646, 6th- 0.489, Final- 3.964, Downforce Front- 0%, Downforce- Rear- 100%, ASM 0, TCS 0.

Information in this section was contributed by Golgo-13.

 

You can attain a speed of over 5000 mph on the test course if you do the following. Set up the Toyota GT1 race car for the 1300 mph glitch in the game. Then, get a friend and set up the arcade mode for at least 15 laps and choose the test course. Have both players choose the GT1 race car which is set up for the top speed glitch. Have one person get on the bumper of the other person's car and start going around the test course drafting the entire way. You must make sure you keep drafting, because you will slowly start to carry more and more speed out of the corners until you reach a point where you can stay in sixth gear coming out of the corner. Once you have perfected this, the cars are able to attain over 5000 mph by this drafting method. Note: The game will sometimes lock up because it cannot handle the figures the cars start to put up.

Lenke til kommentar

Beste nettstedet for Gran turismo fans.

 

Mange tøffe videoer kan man laste ned, sjekk escudo som gjør weelie på test course

 

Welcome to GTPlanet, the most comprehensive GT resource on the web. You'll find more car lists, FAQ's, and videos here than anywhere else - and that's not counting our forums! Register now and become part of all the action yourself, right here on GTPlanet. http://www.gtplanet.net/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...