Gå til innhold

Grand turismo 3 på ps2?


Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beste bilen så langt er nissan skyline R34 med 1070 hp..

Kjøp heller en Escudo med 1824 hk... kommer opp i 1200km/h!!

 

har 5,2 mill på gt3:D

Samler du på penger?? Mye kulere å samle på biler.... har vel 300 blier nå... mangler bare et par..

 

 

Master D :devil:

jeg mente at den nissanen er den beste bilen jegh har så langt...

 

det med at man får escudo opp til 1200 km/t tror jeg nesten er en bug... for det er rett å slett ikke mulig å nå en sånn fart med en vanelig bil!

Lenke til kommentar
det med at man får escudo opp til 1200 km/t tror jeg nesten er en bug... for det er rett å slett ikke mulig å nå en sånn fart med en vanelig bil!

Dette er ingen vanlig bil din balle.. Det er en Pikes Peak bil.. 1200km/h er fullt mulig det! (med de rette innstillingene selvfølgelig)

 

Master D :devil:

Lenke til kommentar
det med at man får escudo opp til 1200 km/t tror jeg nesten er en bug... for det er rett å slett ikke mulig å nå en sånn fart med en vanelig bil!

Dette er ingen vanlig bil din balle.. Det er en Pikes Peak bil.. 1200km/h er fullt mulig det! (med de rette innstillingene selvfølgelig)

 

Master D :devil:

ja jøss... dream on

Lenke til kommentar

Nfsu Spillet er som en spill demo, du får ikke mekke på bilene bare kjøpe deler, og du kan bygge pengeformuer du aldri får brukt, bil utvalget er forresten helt tragisk.

 

eneste som får skryt er første 5-6 timene med nfsu.

 

etter 1-2 dager har du spillt gjennom det.

 

her snakker jeg i sammenliging med gt3

 

Det er ingen hemmelighet at spill lokomotivet ea er på vei ned.

Lenke til kommentar

Uh... hvordan får du escudo oppi 1200 km? Klarer ikke mer en 400 jeg.

 

Jeg har en 3-4 mill peng, den beste bilen jeg har er f1 bilen.. enkelt og greit. Escudoen er nesten for rask for baneracing.

 

Men jeg bruker sjelden den beste bilen, prøver å bruke Lancer VI og Porscha mi så mye så mulig. Prøver å bruke en bil som er like bra som dem jeg racer mot.

 

En ting tell, det er IKKE realistisk å får den en bil med vanlig motor oppi 1200km, de klarte det såvidt med en bil som hadde 2 jetmotorer jo!

Endret av ZlummGlumm
Lenke til kommentar
[quote]En ting tell, det er IKKE realistisk å får den en bil med vanlig motor oppi 1200km, de klarte det såvidt med en bil som hadde 2 jetmotorer jo! [/quote]
Selvfølgelig er ikke det realistisk, men på gt3 går det an... Det som skjer er at den kjører opp i ca 500km/t... så letter fronten og den styler... Deretter akkser den opp i ca 1000km/t... Hvis du skal ha den opp i 1200km/t må man ha en langstrekning... Man legger seg først bak noen biler og får dragsuget, dermed flyr den opp i 1200km/t etterpå... Helt sykt å se på!
Men det går an!

[quote]eneste som får skryt er første 5-6 timene med nfsu.

etter 1-2 dager har du spillt gjennom det.

her snakker jeg i sammenliging med gt3[/quote]
Ville nå sagt at gt3 kan være [b]PITTELITT[/b] ensformig... Eller hur?
Blir litt mye det samme synes jeg... Har man formel 1 bilen er det ikke gøy en gang... da er det bare å kjøre i et par uker og runde spillet enkelt som bare det!

[quote]ja jøss... dream on [/quote]
Du har ikke peiling så vær stille! Det går AN!

Master D :devil:
Lenke til kommentar
En ting tell, det er IKKE realistisk å får den en bil med vanlig motor oppi 1200km, de klarte det såvidt med en bil som hadde 2 jetmotorer jo!

Selvfølgelig er ikke det realistisk, men på gt3 går det an... Det som skjer er at den kjører opp i ca 500km/t... så letter fronten og den styler... Deretter akkser den opp i ca 1000km/t... Hvis du skal ha den opp i 1200km/t må man ha en langstrekning... Man legger seg først bak noen biler og får dragsuget, dermed flyr den opp i 1200km/t etterpå... Helt sykt å se på!

Men det går an!

 

eneste som får skryt er første 5-6 timene med nfsu.

 

etter 1-2 dager har du spillt gjennom det.

 

her snakker jeg i sammenliging med gt3

Ville nå sagt at gt3 kan være PITTELITT ensformig... Eller hur?

Blir litt mye det samme synes jeg... Har man formel 1 bilen er det ikke gøy en gang... da er det bare å kjøre i et par uker og runde spillet enkelt som bare det!

 

ja jøss... dream on

Du har ikke peiling så vær stille! Det går AN!

 

Master D :devil:

hvliket grunnlag har du for å si at jeg ikke har peiling? det er vel du som ikke har peiling, bevis at den går i 1200. så skal jeg legge meg flat din jyppling

Lenke til kommentar
hilsen NFSU-xbox-fan

oy! så du liker xbox asså?? Du liker nfsu men ikke halo?? hmm... rare greier!

PGR2 er mye bedre enn nfsu... hvor langt er du egentlig kommet i nfsu?

 

84 / 111 elns :p

 

spiller alltid på hard da.. så har en utrolig overflod av pæng...

 

Liker xbox ja. Beste konsollen det. Bruker den mye til xbox media player, emulatorer og sånt også da... er litt artig.. Har langt over 100 divx som er brent på DVD-r plater. Og da er Xbox Media Player utrolig kjekt å ha.

 

Fps spill generelt egner seg ikke på xbox. Det er en av grunnene til at Halo gameplayet aldri kommer til å nå opp til Doom 3 og HL 2 på PC.. Hl2 og doom 3 på PC vil også se 10 ganger bedre ut...

 

Xboxen egner seg utmerket til bilspill. (da eneste bilspillet jeg spiller er NFSU) PGR2 var drittkjedelig. (kanskje fordi jeg ikke har satt meg inn i det) men liker stort sett ikke Microsoft sine spilltitler uansett..

 

Andre spill som egner seg bedre på xbox enn PC kan være Prince Of Persia (utrolig bra spill!), Broken Sword 3, SSX og FIFA og NHL... Masse mer.. Men IKKE FPS spill!!. Ikke Max Payne heller. Da må en bare ha PC!

Endret av TorgeirS
Lenke til kommentar
En ting tell, det er IKKE realistisk å får den en bil med vanlig motor oppi 1200km, de klarte det såvidt med en bil som hadde 2 jetmotorer jo!

Selvfølgelig er ikke det realistisk, men på gt3 går det an... Det som skjer er at den kjører opp i ca 500km/t... så letter fronten og den styler... Deretter akkser den opp i ca 1000km/t... Hvis du skal ha den opp i 1200km/t må man ha en langstrekning... Man legger seg først bak noen biler og får dragsuget, dermed flyr den opp i 1200km/t etterpå... Helt sykt å se på!

Men det går an!

 

eneste som får skryt er første 5-6 timene med nfsu.

 

etter 1-2 dager har du spillt gjennom det.

 

her snakker jeg i sammenliging med gt3

Ville nå sagt at gt3 kan være PITTELITT ensformig... Eller hur?

Blir litt mye det samme synes jeg... Har man formel 1 bilen er det ikke gøy en gang... da er det bare å kjøre i et par uker og runde spillet enkelt som bare det!

 

ja jøss... dream on

Du har ikke peiling så vær stille! Det går AN!

 

Master D :devil:

fortell meg hvorfor en "bil" med TO JETMOTORER ikke når den farten da?!?! den "bilen" har rekorden på raskeste fart på bakken.. du skal fa** meg ikke komme her å fortelle at en "escudo" kan nå 1200 km/t i virkeligheten!

 

DU lever virkelig i drømmeland du!

 

 

Hvis du er så overbevist på at det går ann... bevis det!

 

 

Ja det blir nok ensformig når du bruker den beste bilen etter du har fullført de fleste løpa... hva med å begynne på nytt?

Endret av Duztey
Lenke til kommentar
fortell meg hvorfor en "bil" med TO JETMOTORER ikke når den farten da?!?! den "bilen" har rekorden på raskeste fart på bakken.. du skal fa** meg ikke komme her å fortelle at en "escudo" kan nå 1200 km/t i virkeligheten!

 

DU lever virkelig i drømmeland du!

Når i helsikken har jeg sagt at dette går an i virkeligheten????!?!?

Selvfølgelig er ikke det realistisk, men på gt3 går det an... Det som skjer er at den kjører opp i ca 500km/t... så letter fronten og den styler... Deretter akkser den opp i ca 1000km/t... Hvis du skal ha den opp i 1200km/t må man ha en langstrekning... Man legger seg først bak noen biler og får dragsuget, dermed flyr den opp i 1200km/t etterpå... Helt sykt å se på!

Men det går an!

ser du det.... Selvfølgelig er det IKKErealistisk, men på gt3 går det an!

Ikke åpn kjeften din før du vet hva du snakker om!! lær deg å lese! :no:

 

Og en gang til..... på gt3 GÅR DET AN

 

Master D :devil:

Lenke til kommentar
Ville nå sagt at gt3 kan være PITTELITT ensformig... Eller hur?

Blir litt mye det samme synes jeg... Har man formel 1 bilen er det ikke gøy en gang... da er det bare å kjøre i et par uker og runde spillet enkelt som bare det!

 

 

 

Noen gang tenkt på å ikke bruke den beste bilen hele tia? Prøv det, bruk den bilen du synes er tøffest eller no sånn, se hvordan det går. Gt3 er for enkelt ja.. det må jeg inrømme, men det har sine morro deler. Jeg spiller(spelte) det fordi det er morro å kjøra, og masse tøffe biler.

 

NFSU er bare harry.

 

ALT er ensformig hvis man bare vil at det skal bli det, jeg har hørt folk som mener at GTA spella er ensformige. Da er man bare dum hvis man mener det.

 

 

Noen som gidder å smekke opp en link eller no sånn for oppsettet man trenger for å få escudoen oppi 1000?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...