Gjest 0fb2d...2df Skrevet 29. april 2023 Del Skrevet 29. april 2023 Jobber ved en matvarebutikk, og lurer på om lønnsslippen min er korrekt. Har lagt til bilde også. Litt kontekst: begynte min første betalte måned i februar, fikk lønnen min med 50%skatt trukket grunnet jeg ikke hadde overført mitt frikort til den nye jobben, så dette fikset jeg i første måned av Mars. trodde det var fikset siden jeg ikke fikk 50% trukket direkte av arbeidsgiveren, men så sjekket jeg lønnsslippen i dag og la merke til "1101 Trekk i fastlønn", men frikortet er registrert hos denne arbeidsgiveren. Så ser jeg også at det står at feriepengegrunnlaget nederst på bildet har blitt mindre fra mars til april, selvom jeg har jobbet mer i april måned. Har ingen peiling altså. Anonymous poster hash: 0fb2d...2df Lenke til kommentar
ca119 Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 Sykmeld eller hva??? Eller ikke jobbet full mnd? Skatt er jo FORSKUDDSTREKK nederst på lønnsslippen .... Lenke til kommentar
Rawls Skrevet 15. juni 2023 Del Skrevet 15. juni 2023 ca119 skrev (5 minutter siden): Sykmeld eller hva??? Eller ikke jobbet full mnd? Skatt er jo FORSKUDDSTREKK nederst på lønnsslippen .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå