Reg2000 Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 On 4/29/2023 at 8:12 PM, Lite kreativt navn said: Hei, møtte på noen kloke personer fra nevnte organisasjon utenfor et lokalt kjøpesenter. De samlet underskrifter for å kunne stille til valg. Jeg skrev under, men er på igjen måte forbundet med organisasjonen. Det rimer ikke akkurat med innholdet i resten av tråden. 3 1 Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 Lite kreativt navn skrev (1 minutt siden): Jeg har A i statistikk for økonomer og B i metode og statistikk. Så du jukset på eksamen da eller? 1 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 1. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2023 Reg2000 skrev (8 minutter siden): Det rimer ikke akkurat med innholdet i resten av tråden. nightowl skrev (5 minutter siden): Så du jukset på eksamen da eller? Ok. Noe mer på hjertet? Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 1. mai 2023 Del Skrevet 1. mai 2023 Lite kreativt navn skrev (2 minutter siden): Ok. Noe mer på hjertet? Nei. Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 1. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2023 nightowl skrev (1 minutt siden): Nei. Det er jeg glad for, for har enda til gode og se at du har bidratt med noe annet enn personangrep. 1 1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. mai 2023 Del Skrevet 2. mai 2023 Jeg lurer litt på hvordan resultatet hadde blitt om partiet faktisk klarte å innføre folkestyre. Ideologien de fører og ønsker har vel støtte av langt under 1% av befolkningen 5 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 4. mai 2023 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2023 aklla skrev (På 2.5.2023 den 16.50): Jeg lurer litt på hvordan resultatet hadde blitt om partiet faktisk klarte å innføre folkestyre. Ideologien de fører og ønsker har vel støtte av langt under 1% av befolkningen tror du mindre enn 1% av befolkningen støtter disse verdiene? 1 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Lite kreativt navn skrev (På 1.5.2023 den 22.02): Dette har vi vært igjennom. Jeg sa, på generelt grunnlag, "er noen virkelig uenig i at korrupsjon "(og annet)" foregår i maktens korridorer?" Han mr. german et eller annet sa: har du bevis på dette eller er det bare ville konspirasjoner elns. Jeg viste til at norge (staten, altså, "folket") donerte utallige millioner til the Clinton foundation i 2016 (året hun stilte) og at denne sank betraktelig etter på. Ifølge mr. german var dette veldighet. Så sa han jeg måtte bevise korrupsjon blant mektige mennesker. Det hadde jeg jo forsåvidt gjort, men han var under forståelsen at man må være dømt for å ha a begått korrupsjon. Det stemmer selfølgelig ikke, men jeg viste han likevel dømte politkere bare for å bevise at det skjer. Så sa han plutselig at jeg måtte vise til noe som kunne være straffbart medtanke på vaksiner og korrupsjon. Da jeg gjorde det, hoppet han tilbake tilbake tilbake på at Clinton ikke var dømt av økomkrim (!), og sa "er rettsvesenet også korrupt når likson" elns. Jeg viste til statistikk om at 1 av 25% har bestikket offentlig tjenestemenn i Norge. Så hoppet han da tilbake igjen til Clinton. Ingenting av det du skriver her har noe med Covid-vaksiner å gjøre. 3 Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 7. juni 2023 Del Skrevet 7. juni 2023 Sukk: https://www.tv2.no/underholdning/god-kveld-norge/mia-gundersen-stiller-til-valg-i-oslo/15797823/ 2 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 13. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2023 Markiii skrev (På 7.6.2023 den 19.44): Ingenting av det du skriver her har noe med Covid-vaksiner å gjøre. Nei, for det hadde ikke noe med covid vaksiner å gjøre. Igjen, jeg modererte meg/tok kritikk for den posten. Videre sa jeg, som med uthevet skrift, på generelt grunnlag. Også kom stråmennene en etter en etter en. Eller, de begynte vel egentlig lenge før det. Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 Lite kreativt navn skrev (På 4.5.2023 den 14.32): tror du mindre enn 1% av befolkningen støtter disse verdiene? Skal vi se....hvor står jeg om disse punktene? 1. Absolutt, dette er nedfelt i menneskerettighetene. 2. Absolutt, er ikke dette grunntanken i sosialdemokratiet; eller var det ihvertfall. 3. Absolutt. 4. Yup. 5. Ja, mer lokaldemokrati, ikke mindre. Det er vel en ganske mainstream tanke? 6. Ja, som hedersmennesket Erik Bye sa i en tordentale før han døde så er politikerne folkets TJENERE, IKKE våre herskere. 7. Helt riktig. 8. Ja, det er også helt riktig. 9. JA! 10. JA! Tror nok langt mer enn 1% av befolkningen kan si seg enige i disse prinsippene. Tror nok at minst 90% kan si seg enige i dette. Skjønt; jeg kommer nok ikke til å stemme på dette partiet siden det er ganske mange useriøse personer involvert. Skal stemme INP. 2 1 Lenke til kommentar
Lite kreativt navn Skrevet 7. juli 2023 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2023 Kjenner ikke til INP, men skal ta en titt:) Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 INP ser veldig lovende ut, sitter vel egentlig bare å venter på at det skal komme noen skjeletter ramlende ut av skapet der også 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. juli 2023 Del Skrevet 7. juli 2023 Kakkelfant skrev (6 minutter siden): INP ser veldig lovende ut, sitter vel egentlig bare å venter på at det skal komme noen skjeletter ramlende ut av skapet der også Synes det ramler skjeletter ut av skapet der nesten daglig. De har jo for eksempel Kjell-Erik Eilertsen med i partiet og attpåtil nå satt han som talsperson, som er helt uforståelig. Om man skal tas mer seriøst hos det bredere lag av velgere er det rart å sette en rasist med den historikken av voldstrusler som ansikt utad. Personlig synes jeg også det er rart at noen kan vurdere å stemme på et parti som i 2023 fremdeles fornekter menneskeskapte klimaendringer, men det blir vel en annen debatt Så spørs det også hvor man bor siden det er kommunevalg. Jeg ser at de har en veldig annen politikk i Oslo enn nasjonalt. 1 3 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 9. juli 2023 Del Skrevet 9. juli 2023 Kakkelfant skrev (På 7.7.2023 den 16.43): INP ser veldig lovende ut, sitter vel egentlig bare å venter på at det skal komme noen skjeletter ramlende ut av skapet der også Jeg regner med at vi frem mot valget kommer til å se en rekke forsøk på diskredittering, latterliggjøring samt en og annen "hit pieces" mot medlemmer/representanter i forskjellige artikler, gjerne basert på bagatellmessige forhold og på lavmåls Se & Hør-nivå; det vil si sladder; gjerne fra sladdertabloidende VG og Dagbladet. Så jo en usaklig "hit piece" her om dagen fra Dagsavisen, som ganske utilslært er et rent PR-organ for AP og regjeringen Støre, hvor de påstod at strømpriskrigen er over. Yeah, right, for avisredaktører med en inntekt som aldri har opplevd noen strømpriskrise til å begynne med kanskje. Det blir jo upopulært hos en del som sitter på pengesekkene om noen parti for alvor snakker om den selvfølgeligheten at energiressursene våre skal tilbakeføres til de som eier dem, altså folket og frata griske og grådige profittører å ta noe av utbytte, noe de gjør med Støre-regjeringens velsignelse. Det lyves også om at INP fornekter klimaendringene; men det er faktisk ikke sant og tilbakevist. Jeg kommer til å gi dem en sjanse; i valget det er - en sjanse. Jeg har gitt andre partier sjanser før; som Senterpartiet ved forrige stortingsvalg da jeg lot meg forføre av bløffen deres men ser nå til forferdelse hvordan de kun er et støttehjul for Støre-AP som gir bort energiressursene våre til EU og støtter opp om dystopiske overvåknings- og spionasjelover mot befolkningen. Og ja, jeg vet det bare er kommunevalg, men jeg ser det slik at det er viktig å få sendt ut et signal til "strytingspartiene" i forkant av stortingsvalget om 2 år at folk ikke liker å bli trakket på til de grader og løyet til(vel, altfor mange kommer desverre til å stemme Høyre fordi de tror alt blir så mye bedre). Men det blir uansett en proteststemme. Jeg er ikke så sikker på om de er mindre drevet av lysten på makt fremfor å tjene befolknongen de heller, men det er ihvertfall viktig å sende et signal mener nå jeg, uansett hvor lite. Og da stemmer jeg i mangel på et annet alternativ. Og det partiet som det skrives om i denne tråden virker for useriøst på meg til at det er noe jeg kunne stemt på. Helst hadde jeg sett at den sosialdemokratiske grasrota i AP som prøvde å få gjennomslag på det begrederlige landsmøtet i vår, men som ventet ble overkjørt fullstendig bryter ut og starter et nytt parti. Det hadde jeg faktisk stemt på. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke gjør det. Jeg er sikker på at DER hadde de hatt et godt velgerpotensiale. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 (endret) Morromann skrev (På 9.7.2023 den 8.02): Jeg regner med at vi frem mot valget kommer til å se en rekke forsøk på diskredittering, latterliggjøring samt en og annen "hit pieces" mot medlemmer/representanter i forskjellige artikler, gjerne basert på bagatellmessige forhold og på lavmåls Se & Hør-nivå; det vil si sladder; gjerne fra sladdertabloidende VG og Dagbladet. Diskreditere seg klarer INP helt fint på egenhånd. Her er deres talsmann på Twitter, der han i natt kalte et utvalg av de som jobber i klimaorganisasjoner for vår tids nazister. Dette er absolutt ikke en oppførsel som er et seriøst politisk parti verdig, mener jeg. Ikke at dette er ille sammenlignet med rasismen og voldstruslene fra Eilertsen tidligere, men nå er han energipolitisk talsperson for et parti som vil inn på Stortinget og da blir dette bare for dumt. Jeg vil i hvert fall ikke stemme på sånne folk. Endret 17. juli 2023 av Snikpellik 5 1 Lenke til kommentar
Kakkelfant Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 14 minutes ago, Snikpellik said: Diskreditere seg klarer INP helt fint på egenhånd. Her er deres talsmann på Twitter, der han i natt kalte et utvalg av de som jobber i klimaorganisasjoner for vår tids nazister. Dette er absolutt ikke en oppførsel som er et seriøst politisk parti verdig, mener jeg. Ikke at dette er ille sammenlignet med rasismen og voldstruslene fra Eilertsen tidligere, men nå er han energipolitisk talsperson for et parti som vil inn på Stortinget og da blir dette bare for dumt. Jeg vil i hvert fall ikke stemme på sånne folk. Han påstod han sov når den tweeten gikk ut, for deretter å ta fult ansvar og beklage. Opp som en løve, ned som en skinnfell - rip INP 3 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 Aner jeg en aldri så liten reality check for kommentarfeltkrigere som skal prøve seg i politikken. Folk flest syns faktisk ikke det er greit å kalle meningsmotstandere for nazister, fascister og den slags merkelapper. Det som høster likes i ekkokammeret på sosiale medier står seg ikke like bra ute i samfunnet. 2 Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 Etter korona-diktaturet og de høye strømprisene så har jeg fått nok av galskapen fra ni partier. Jeg vurderer å stemme på Folkestyret som en utfordrer til de ni partiene. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 17. juli 2023 Del Skrevet 17. juli 2023 Og slik blir det galskap fra 10 partier, potensiellt, gitt at de skulle klare det underet å komme inn der 😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå