zaico Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Du virket ikke akkurat "moden" med den holdningen til jenter. Jeg føler meg vertfall "moden" nok til å ikke date 15 år gamle jenter. Det virker ganske fjernt egentlig, er du 21 løper du ikke etter 15 åringer. Endret 19. januar 2004 av zaico Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Jeg har gjorte med ei jente spise mat/shop/drikke og leie film -Romantikk film- og ligg/sitte sammen se på film kose det Flørte lite Endret 19. januar 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvis du er tjueen, har bil og har droppet ut av yrkesfag etter 6 måneder burde det ikke bli noe problem å plukke opp femtenåringer som føler at eldre gutter er mer modne (og dermed passer til dem, siden de er ufattelig mye mer voksne enn samtlige andre) og misbruke dem på det groveste. Tro meg. Å gud hvor rett du har uff, ja noen tror de er så mye "større" enn de andre. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ...ble sammen med ho jeg bor sammen med nå da ho var 15 år gammel. jeg var 20 (jadda, jadda, barnerov, omg osv). Men ho var faktisk mye mer voksen i toppen enn de andre. Allikvel var det kjipt å være med henne på skoleavslutningen på ungdommen skolen hennes, og hilse på guttenne i klassen hennes som fortsatt var i stemmeskifte Nå er ho 18 og jeg er 23, og da er plutselig alt greit.... Dog, hadde hun vært 11 og jeg 16 = Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 bare for å kommentere det med at jenter liker drittsekker.. det er ikke 100% riktig. menge jenter liker drittsekker. men langtfra alle. jeg tviler på at alle gutter som har kjæreste er drittsekker.. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 mangen som "liker" drittseker fori at alle vennene hennes synest hun er kul, men egentli kan det hende at hun liker den rolige snille typen, ver rolig ikke se på klokka se en film hun liker snakk om det hun liker, få henne til og starte og snakke om det hun vill og barre "heng deg på" ikke lurt og se en super action film men en komedie eller noe er lurt, og viktigt!! luft godt ut rydd, og ha det varmt (ikke svette varmt men noe rundt 27*c) ikke forhast deg (f. eks. sprige bordt til døra før hun har banket/ringt på) og det er ganske lurt og gå på et gatekjøkken eller noe og få en hamburger, ver tøfelhelt første daten litt mindre 2 og ingenting 3 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 glemte en ting, skøyter er knall, ikke noe "svette ting" og det er morsomt Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 i ******, 27 grader? Riv ruskende gal da? Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 ang maten! Kjøp deg et par store pakker med scampies og stek de i hvitløkssmør! Det er superenkelt å lage, superdyrt, og smaker BEST Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Alt over 25 grader inne føles ubehagelig! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 i ******, 27 grader? Riv ruskende gal da? Er faktisk ikke så dum den. Varmt -> mindre klær -> mer hud -> kos -> masasje -> muligheter. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 i ******, 27 grader? Riv ruskende gal da? Er faktisk ikke så dum den. Varmt -> mindre klær -> mer hud -> kos -> masasje -> muligheter. Varmt -> Svett -> ta av plagg -> lukte svett og møkk -> no phun for j00 mistaaah... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Varmt -> Svett -> ta av plagg -> lukte svett og møkk -> no phun for j00 mistaaah... om man er taktisk så funker det fint. Endret 20. januar 2004 av lperik Lenke til kommentar
bkak Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Fuck det. Minus 15 grader > "Jeg er kald" > "Skal jeg varme deg?". Eller ikke? d: Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 (endret) Fuck det. Minus 15 grader > "Jeg er kald" > "Skal jeg varme deg?". dagens Endret 20. januar 2004 av Fragletrollet Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. januar 2004 Del Skrevet 20. januar 2004 Eller hva med: "Eyh du... skal vi ha dagblad-ordet?" Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Slutt å syt, dama mi er veggis. Haha, blir hvertfall billig Dama mi har ingenting i mot grandis av og til Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. januar 2004 Del Skrevet 27. januar 2004 Slutt å syt, dama mi er veggis. Haha, blir hvertfall billig Dama mi har ingenting i mot grandis av og til billig? Er du klar over hva soyaprodukter koster eller? Men, vanligvis blir det til at jeg steiker meg en biff også lager vi noe snacksy tilbehør sammen som funker som en hel middag for henne Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. januar 2004 Del Skrevet 29. januar 2004 Grandis og preik om hva som skjedde på forumet i dag. Det er omtrent meg og jentebesøk. Ellers snakker jeg om hva jeg gjorde på jobb. Nei, forresten, det var før jeg ble arbeidsledig. Nå er det bare preiking om webdesign... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå