Gå til innhold

jente besøk.

Bushnell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
4.Eventuelt 96 shots hvis det blir stemning for det.

Sistnevnte er bankers.

Ja... det vil jeg tro.

Men bare for sikkerhetsskyld, så skader det ikke å drysse ned i bitte-bitte litt Rohypnol / spansk flue / GHB og så skru på Biosphere_Substrata på anlegget med dempet belysning.

Da blir det koma.

Lenke til kommentar

Lei en lang film 3 timer minst

Lag god mat

Finn ut hva hun intereserer seg for å få henne inn i en lang samtale.

Skjenk i henne alkohol

Etter maten, 3 timers filmseing, 3-4 flasker vin og 6-7 lange timer med tampongsnakk og diskusjoner om hvem som er finest i Backstreet Boys er hun mest sannsynlig for trøtt/full til å gå hjem, noe du kan utnytte. Fortell henne at hun er alt du ser etter i ei jente, hvor pen hun er ol. Stapp i henne noen p-piller og kjør på til tissen skriker om fred. Når hun sovner legg en 200-lapp på nattbordet med en notis om at du er i begravelse så går du å legger deg en plass hun ikke finner deg. Har vel vært oppe før: Jenter liker drittsekker.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

hva skulle det hjelpe for?! Tenkt å lure i hun p-piller en mnd før du får besøket da eller? Angrepille derimot...

Tilbake til topic, om matlagingsferdighetene ikke er helt på topp så lag mat sammen! Kan ha mye morro på kjøkkenet, og det letter stemningen.

Lenke til kommentar

Hvis du er tjueen, har bil og har droppet ut av yrkesfag etter 6 måneder burde det ikke bli noe problem å plukke opp femtenåringer som føler at eldre gutter er mer modne (og dermed passer til dem, siden de er ufattelig mye mer voksne enn samtlige andre) og misbruke dem på det groveste. Tro meg.

Lenke til kommentar
Hvis du er tjueen, har bil og har droppet ut av yrkesfag etter 6 måneder burde det ikke bli noe problem å plukke opp femtenåringer som føler at eldre gutter er mer modne (og dermed passer til dem, siden de er ufattelig mye mer voksne enn samtlige andre) og misbruke dem på det groveste. Tro meg.

Å gud hvor rett du har :roll:

Lenke til kommentar

Å gud hvor rett du har :roll:

Jeg er 21, kunne aldri tenkt meg noen som er under lavalderen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...