sluffy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 fordi at det er så Pr0no som det går ann å få det... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hmm... har faktisk en uv lampe på rommet Og det er faktisk sant Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 noen som håper på tilfeldigheter eller? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 4.Eventuelt 96 shots hvis det blir stemning for det. Sistnevnte er bankers. Ja... det vil jeg tro. Men bare for sikkerhetsskyld, så skader det ikke å drysse ned i bitte-bitte litt Rohypnol / spansk flue / GHB og så skru på Biosphere_Substrata på anlegget med dempet belysning. Da blir det koma. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) hmm... har faktisk en uv lampe på rommet Og det er faktisk sant Den har jeg sett! Hihi. Neida Endret 14. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Spagetti er jo perfekt mat! lett å lage også... MvH Dr.Love Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 mhm! og jævlig godt med kjøttsaus og! Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 En mulighet er jo å danse, f.eks Krekardansen. Den går slik: "no tar de Molla, skal vi knolla? Ref: S-s-s-s-saddam - å - e- å" Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 En mulighet er jo å danse, f.eks Krekardansen. Den går slik: "no tar de Molla, skal vi knolla? Ref: S-s-s-s-saddam - å - e- å" Jadda. Liker du den nye signaturen min, forresten? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Trådstarter, o-almæktige-som-får-damebesøk, hør mitt råd! Dersom du (ikke for å være stygge eller noe) ikke har lvl20 cooking-skill, så hvorfor ikke laga mat med dama? Da er det dømt til å bli bra, vøtt bfisk Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 hmm... har faktisk en uv lampe på rommet Og det er faktisk sant Den har jeg sett! Ja du så den igår kveld ikkesandt? vanskelig å ikke legge merke til den... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 (endret) Lei en lang film 3 timer minst Lag god mat Finn ut hva hun intereserer seg for å få henne inn i en lang samtale. Skjenk i henne alkohol Etter maten, 3 timers filmseing, 3-4 flasker vin og 6-7 lange timer med tampongsnakk og diskusjoner om hvem som er finest i Backstreet Boys er hun mest sannsynlig for trøtt/full til å gå hjem, noe du kan utnytte. Fortell henne at hun er alt du ser etter i ei jente, hvor pen hun er ol. Stapp i henne noen p-piller og kjør på til tissen skriker om fred. Når hun sovner legg en 200-lapp på nattbordet med en notis om at du er i begravelse så går du å legger deg en plass hun ikke finner deg. Har vel vært oppe før: Jenter liker drittsekker. Endret 19. januar 2004 av zaico Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 hva skulle det hjelpe for?! Tenkt å lure i hun p-piller en mnd før du får besøket da eller? Angrepille derimot... Tilbake til topic, om matlagingsferdighetene ikke er helt på topp så lag mat sammen! Kan ha mye morro på kjøkkenet, og det letter stemningen. Lenke til kommentar
Master.NET Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Film tips: Braindead enig.... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Jenter liker drittsekker. Det verste er at du faktisk har 100% rett i det du sier............. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Tilbake til topic, om matlagingsferdighetene ikke er helt på topp så lag mat sammen! Kan ha mye morro på kjøkkenet, og det letter stemningen. Oh yes, master, yes! Like I said it myself! I see divinity! bfisk Lenke til kommentar
bkak Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvis du er tjueen, har bil og har droppet ut av yrkesfag etter 6 måneder burde det ikke bli noe problem å plukke opp femtenåringer som føler at eldre gutter er mer modne (og dermed passer til dem, siden de er ufattelig mye mer voksne enn samtlige andre) og misbruke dem på det groveste. Tro meg. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvis du er tjueen, har bil og har droppet ut av yrkesfag etter 6 måneder burde det ikke bli noe problem å plukke opp femtenåringer som føler at eldre gutter er mer modne (og dermed passer til dem, siden de er ufattelig mye mer voksne enn samtlige andre) og misbruke dem på det groveste. Tro meg. Å gud hvor rett du har Lenke til kommentar
zaico Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Hvis du er tjueen, har bil og har droppet ut av yrkesfag etter 6 måneder burde det ikke bli noe problem å plukke opp femtenåringer som føler at eldre gutter er mer modne (og dermed passer til dem, siden de er ufattelig mye mer voksne enn samtlige andre) og misbruke dem på det groveste. Tro meg. Å gud hvor rett du har Jeg er 21, kunne aldri tenkt meg noen som er under lavalderen. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. januar 2004 Del Skrevet 19. januar 2004 Du virket ikke akkurat "moden" med den holdningen til jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå