Leroy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Også kom med masse slibrige kommentarer, som f.eks "fine pupper" og lignende! Eller ikke Vær deg selv, ikke stress for fælt så skal du nok se det går bra! Endret 13. januar 2004 av Leroy Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Også kom med masse slibrige kommentarer, som f.eks "fine pupper" og lignende! Er dette egentlig en ting man er nødt til å minne hverandre på? Edit: ok, der så jeg at det manglet en 'ikke' mellom 'også' og 'kom'. Endret 13. januar 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Også kom med masse slibrige kommentarer, som f.eks "fine pupper" og lignende! Er dette egentlig en ting man er nødt til å minne hverandre på? Hehe, nei det er jo en selvfølge. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Grandis funker fett det da Husker da typen og jeg holdt på å date i starten. Mener å huske han steikte grandis til meg. Grandis og cola eier! Og så en film som man kan holde hender under Men opps. Then again.. dette gjelder jo for meg.. og ikke for alle andre jenter Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Grandis funker fett det da Husker da typen og jeg holdt på å date i starten. Mener å huske han steikte grandis til meg. Grandis og cola eier! Og så en film som man kan holde hender under Men opps. Then again.. dette gjelder jo for meg.. og ikke for alle andre jenter Hadde bare alle vært som deg Dama hater grandis Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Film tips: Braindead [gledesdreper] Eller ikke (ikke hør på han) [/gledesdreper] Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva med å bare være seg selv..? Og trenger man å spise/drikke? Andre ting man kan gjøre.. But hey, that's me... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis jenta blir der en stund, så vil man vel gjerne servere litt mat og drikke? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ikke legg opp strict PROGRAM. Bare prat sammen, ta gjerne noe godt å drikke, eventuellt vin. Sånn man blir godt kjent Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tull - det jenter/damer setter pris på er at man er seg selv, og faktisk tør være seg selv. Noe erfaring må jeg vel si å ha ervervet meg på 40 år.........:-) Don't ask - just take the advice............ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bare prat sammen, ta gjerne noe godt å drikke, eventuellt vin. "Godt" og "vin" i samme setning? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tull - det jenter/damer setter pris på er at man er seg selv, og faktisk tør være seg selv. Noe erfaring må jeg vel si å ha ervervet meg på 40 år.........:-)Don't ask - just take the advice............ Hva er tull? Som jente tror jeg at jeg vet selv hva jeg liker.. Til tross for at jeg bare har levd i 18 år Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bare prat sammen, ta gjerne noe godt å drikke, eventuellt vin. "Godt" og "vin" i samme setning? Smak og behag vettø bamsefar Lenke til kommentar
knutby Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hva med å bestille fra catering?? Sikkert dyrt men det er da godt. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det får nå være måte på når det er snakk om besøk for en ettermiddag/kveld da... JoachimR derimot han gjør sikkert sånt for at pappan hans kan betale Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 -Lag mat sammen! Det slår alltid an. Flyten i praten går alltid, og man kan le og ha det hyggelig. Ikke la henne gjøre alt drittarbeidet, men bare la ho holde på som ho lyster, så tar du resten/det du vil. Oppfør deg naturlig, og spør gjerne om hjelp (men ikke hele forbanna tida da, vær litt pro liksom). Ikke la henne ta oppvasken, den tar du en annen dag. -Rydd, som sagt. -Ikke prat om hardware. Hør på det ho har å si, og prat om ting som er felles for dere. Ikke virk dønn nerd og sånn, jeg vet ikke om du er det, men alle har litt skills på noe utenfor peseen. -Stearinlys er bankers. -Smågodt høres bra ut. Dere kan jo evt smake på mate/desserten under veis. Mate hverandre er jo også søtt. -Filmer er flott. Dere kan jo eventuelt gå å leie en sammen. Å gå tur er alltid hyggelig. Damer og vinterkvelder rocker imho. -Gjør noe out of the box. Tenk kreativt. Det bør ikke være for strict, med program og ringer og lys overalt og roser og masse bullshit, men ikke for slappt heller. Grandis og cola kvalifiserer til "for slapt" etter min mening. -Følg henne hjem hvis hun vil det, eller i det minste et stykke. Til bussen, kanskje? Hvis ho ikke vil, kan det også være et bra tegn forsåvidt; kanskje ho har lyst til å la inntrykkene synke inn. ----Og fremfor alt: vær naturlig, og åpne deg opp for henne om du føler det er rikitg. Gjør koselige ting, ting du godt kunne gjort med henne som venner. Be nice to her. Og off the record: go get her bfisk Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Dette er det jeg kaller et godt forslag *peke opp* Endret 13. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Dra på kino å se en film dama har interesse av (som sikkert er "whatevva you like"). Så drar dere for å se den. Etter filmen kan dere dra hjem til deg for å snakke/kose/ting Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 -Følg henne hjem hvis hun vil det, eller i det minste et stykke. Til bussen, kanskje? Hvis ho ikke vil, kan det også være et bra tegn forsåvidt; kanskje ho har lyst til å la inntrykkene synke inn. Det glemte jeg. Det er viktig å følge dama hjemmover, eller til bussen. Da viser du at du bryr deg om at hun kommer seg trygt hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå