Bushnell Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ja som sagt skal jeg kanskje få jente besøk igjen. er det noen som har noen filmer å anbefale eller annet en kan gjøre? og hva er det liksom jenter spiser som regel? før så har det liksom bare vært en eller annen film og kanskje litt brus og en grandis.. tenkte på kanskje en liten forandring denne gangen. har ekspertene noen gode råd? Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Joda, steik en pizza, lei en film og lat som du ikke er interresert i å ligge med henne, Lykke til! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Ikke hvær sjenet og ikke prat om hardware.. Endret 13. januar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 hehe.. alltids noe å snakke om så det er i grunnen ikke noe stort problem.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bytt ut brusen og grandisen med noe god mat og bra vin. Det gjør susen. Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Vist du kokker noe nice til henne så blir hun nok imponert... De fleste veninner (jeg kjenner vertfall) digger mannfolk som kan håndtere lekker matlaging! Og tenn stearinlys eller noe når dere spiser... det er alltid kos! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Om du kjenner ho godt så funker alt fra super-luksus middag til grandiosa.. Ikkje vær sjenert, det er for teit... Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ... og ikke prat om hardware.. Hadde det vert meg som hadde kommet på vissit hadde jeg digga om han gadd diskutere litt hardware med meg... Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 hehe.. vel jeg er bare 16 år gammal, så matlaging osv er nok ikke helt det jeg kan best enda vertfall, så en sånn romatisk middag blir nok ikke noen suksess Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hehe.. vel jeg er bare 16 år gammal, så matlaging osv er nok ikke helt det jeg kan best enda vertfall, så en sånn romatisk middag blir nok ikke noen suksess Is med noe hjemmelaget sjokoladesaus er superenkelt! Ta noen pakker med sjokoladeplater (mørk, freia) og smelt i en kasserolle med fløte. Ikke verre enn som så. Du bør kanskje prøve det på forhånd... Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hehe, alltid slit med damebesøk Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hehe, alltid slit med damebesøk Akkurat derfor jeg alltid drar på besøk til damene istedet. Full service (tolk den deretter). Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hehe.. vel jeg er bare 16 år gammal, så matlaging osv er nok ikke helt det jeg kan best enda vertfall, så en sånn romatisk middag blir nok ikke noen suksess Tenn stearin lys, det fjerner fiselukt + det er romantisk. Film kan være lurt å ha, da har man noe å snakke om etterpå For all del, RYDD!"!! Luft ut fislukt. Rydd bort sokkert. Har du eget bad, så bør du vaske og rydde der!! Jenter blir ikke imponert av en skitten dass om de må tisse. Kjøp smågodt!! Det er bankers Lenke til kommentar
jaha Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 her var det jammen mange gode forslag! godt å ha for en stakkar som ikke vet hva han skal gjøre.. dere jenter som er her på forumet, må gjerne skrive hva som dere vil gjøre på guttebesøk... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Sist gang jeg hadde jente besøk så så vi på film og spiste pizza (grandiosa) Hørte også på no bra musikk, og vi satt også ute på verandaen om kvelden. (det var om sommeren, KONGE!) Neste sommer blir det verandaen MED Gitar Lenke til kommentar
allyse Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 For all del må du ikke ha foreldre eller søsken hjemme! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tenn stearin lys, det fjerner fiselukt + det er romantisk. For all del, RYDD!"!! Luft ut fislukt. Rydd bort sokkert. Har du eget bad, så bør du vaske og rydde der!! Jenter blir ikke imponert av en skitten dass om de må tisse. Det var ikke rent lite fiselukt med deg, da. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Prøv å klå på henne med engang hun kommer inn døren. Funker alltid! Edit: Glemte denne----> Endret 13. januar 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Velg film med omhue (), ikke velg den verste klissete love-filmen første gang...Og ikke stek grandis, lag heller en enkel gryterett elns () Vin blir litt teit når du er 16 år, og hun sannsynligvis er 16 (eller 15) så da satser du på Cola og Fanta (ha begge i tilfelle hun ikke liker cola (HERREGUD) elns) og ha det ryddig så det ikke lukter møkk som terøy sier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå