Diskusjon.no Skrevet 27. april 2023 Rapporter Del Skrevet 27. april 2023 ROG Ally blir mye kraftigere, og kommer til Norge.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 27. april 2023 Rapporter Del Skrevet 27. april 2023 Blir nok en heftig pris også Lenke til kommentar
shockorshot Skrevet 27. april 2023 Rapporter Del Skrevet 27. april 2023 Hvis den kommer til Norge har den jo allerede slått steam deck Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 27. april 2023 Rapporter Del Skrevet 27. april 2023 Valve drar inn haugevis av penger på software-salg, som gjør at de kan selge Steam Deck med tap. Derfor vil "ingen" kunne slå de på pris før Microsoft, Sony eller noen sånne kommer med en konkurrent. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 27. april 2023 Rapporter Del Skrevet 27. april 2023 Så kult at den kommer til Norge. Absolutt interessert i en sånn. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 13. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2023 Da har anmeldelsene av denne begynt å komme. Virker som en kul dings, men jeg skulle ønske batteritiden var bedre. I utgangspunktet hadde jeg lyst på en sånn, men nå vet jeg ærlig talt ikke. Syns 9000 kr ble litt stivt når jeg kommer til å måtte lade den annenhver time. I praksis blir det vel til at jeg spiller den nesten tom, legger den bort, og glemmer å lade. Så blir jeg sur når jeg slår på neste gang og finner ut at det er et kvarter batteri igjen... Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 13. mai 2023 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2023 :utakt skrev (3 timer siden): Da har anmeldelsene av denne begynt å komme. Virker som en kul dings, men jeg skulle ønske batteritiden var bedre. I utgangspunktet hadde jeg lyst på en sånn, men nå vet jeg ærlig talt ikke. Syns 9000 kr ble litt stivt når jeg kommer til å måtte lade den annenhver time. I praksis blir det vel til at jeg spiller den nesten tom, legger den bort, og glemmer å lade. Så blir jeg sur når jeg slår på neste gang og finner ut at det er et kvarter batteri igjen... Det er ikke så mye magisk å gjøre med batteritid dessverre. Skal man game trengs det krefter, og størrelse/vekt er også viktig. Jeg er stort sett i nærheten av en lader, så det går fint for min del. Når jeg skal ut på reise så planlegger jeg lading i forkant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå