Gå til innhold

Kan bli en real Steam Deck-«killer»

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Da har anmeldelsene av denne begynt å komme. Virker som en kul dings, men jeg skulle ønske batteritiden var bedre. I utgangspunktet hadde jeg lyst på en sånn, men nå vet jeg ærlig talt ikke. Syns 9000 kr ble litt stivt når jeg kommer til å måtte lade den annenhver time. I praksis blir det vel til at jeg spiller den nesten tom, legger den bort, og glemmer å lade. Så blir jeg sur når jeg slår på neste gang og finner ut at det er et kvarter batteri igjen... 

Lenke til kommentar
:utakt skrev (3 timer siden):

Da har anmeldelsene av denne begynt å komme. Virker som en kul dings, men jeg skulle ønske batteritiden var bedre. I utgangspunktet hadde jeg lyst på en sånn, men nå vet jeg ærlig talt ikke. Syns 9000 kr ble litt stivt når jeg kommer til å måtte lade den annenhver time. I praksis blir det vel til at jeg spiller den nesten tom, legger den bort, og glemmer å lade. Så blir jeg sur når jeg slår på neste gang og finner ut at det er et kvarter batteri igjen... 

Det er ikke så mye magisk å gjøre med batteritid dessverre. Skal man game trengs det krefter, og størrelse/vekt er også viktig. Jeg er stort sett i nærheten av en lader, så det går fint for min del. Når jeg skal ut på reise så planlegger jeg lading i forkant.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...