TAC-2 Skrevet 26. april 2023 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg ser at Telenor tilsynelatende har fjernet begrensningen på databruk på sine faste trådløse bredbåndsabonnementer. Før stod det en grense på enten 1 eller 2 TB. Har noen her erfaringer som tilsier at det faktisk ikke finnes noen grense nå eller finnes det fremdeles harde/myke begrensninger dersom man går over en viss mengde data? Lenke til kommentar
tanda Skrevet 26. april 2023 Del Skrevet 26. april 2023 Jeg har ikke satt meg helt inn i det ennå, men jeg mottok en epost i mars om at abonomentet har blitt endret og hvor det står noe som "Ubegrenset data på Norges raskeste 5G-nett". Det var 1TB på dette abonomentet tidligere. Igjen, jeg har vært opptatt og ikke sett nærmere på det Lenke til kommentar
NULL Skrevet 27. april 2023 Del Skrevet 27. april 2023 19 hours ago, tanda said: Jeg har ikke satt meg helt inn i det ennå, men jeg mottok en epost i mars om at abonomentet har blitt endret og hvor det står noe som "Ubegrenset data på Norges raskeste 5G-nett". Det var 1TB på dette abonomentet tidligere. Igjen, jeg har vært opptatt og ikke sett nærmere på det Ble endret til 2TB på et tidspunkt, og så videre info her for noen mnd siden at det forsvant helt. Så ingen begrensninger. Tidligere ble hastigheten redusert til 3-5 Mbps når 2TB-grensen var nådd. Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 27. april 2023 Del Skrevet 27. april 2023 Ubegrenset data betyr ikke høy hastighet hele tiden. Å tilby ubegrenset data med høy hastighet er risky. 1 Lenke til kommentar
NULL Skrevet 27. april 2023 Del Skrevet 27. april 2023 4 minutes ago, plankeby said: Ubegrenset data betyr ikke høy hastighet hele tiden. Å tilby ubegrenset data med høy hastighet er risky. Nå er det ikke hastighetsbegrensninger når man går over 2TB heller. Uttrykte meg kanskje litt uklart. Lenke til kommentar
tanda Skrevet 28. april 2023 Del Skrevet 28. april 2023 (endret) NULL skrev (22 timer siden): Ble endret til 2TB på et tidspunkt, og så videre info her for noen mnd siden at det forsvant helt. Så ingen begrensninger. Tidligere ble hastigheten redusert til 3-5 Mbps når 2TB-grensen var nådd. Takk for oppdateringen. Jeg fikk ikke med meg det heller. På tide å følge med. Endret 28. april 2023 av tanda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå