Buchern Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hei skal som sagt ha en ny pc og da trenger jeg en Psu også ;-). Men holder det med en 360 w chieftech til 7 vifter som det er i Thermaltake kaibnettet + 1 til psu en og 1 hd? Eller trenger jeg en større en? Mvh Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Vel, det kommer an på hva slags prosessor og skjermkort du har, samt hvor mange optiske drev og harddisker du har! Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Noen som helst? Trenger svar fort nemlig fordi jeg sitter og venter på å få bestilt;-) Gleder meg som en unge!!! Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Vel, det kommer an på hva slags prosessor og skjermkort du har, samt hvor mange optiske drev og harddisker du har! Er kun 1 hd ellers så er det abit hk og en 3000 athlon prossesor og 7 kab vifter og 1 cpu vifte! Er jo litt viktig at jeg har litt å gå på også da Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Vel, det kommer an på hva slags prosessor og skjermkort du har, samt hvor mange optiske drev og harddisker du har! Er kun 1 hd ellers så er det abit hk og en 3000 athlon prossesor og 7 kab vifter og 1 cpu vifte! Er jo litt viktig at jeg har litt å gå på også da o radeon 9800 pro Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tviler på du trenger meir enn 350 watt. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Tviler på du trenger meir enn 350 watt. Okey men noen andre som kan bekrefte dette? Er jo kjipt å drite seg ut Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det holder da, jeg har omtrent samme oppsett, dog med litt færre kabinettvifter, p4 3.3, to disker og R9800, det gikk fint på enermax 360W. Du har nok igjen en del og gå på også, 360W burde holde lenge. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Det holder da, jeg har omtrent samme oppsett, dog med litt færre kabinettvifter, p4 3.3, to disker og R9800, det gikk fint på enermax 360W. Du har nok igjen en del og gå på også, 360W burde holde lenge. Da bestiller jeg Kommer med en liten update etter jeg har fått den men vet du sånn ca når man får det fra kompålett.no??? Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis alt er på lager så sender de det på formiddagen i morgen, og så er resten opp til posten. Hvor kjapp posten er kommer an på hvor du bor. Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis alt er på lager så sender de det på formiddagen i morgen, og så er resten opp til posten. Hvor kjapp posten er kommer an på hvor du bor. Bor i Oslo og bestilte sån pakke hjem på kvelden eller døren men ihvertfall kommer den imorgen allerede da? Den pakken var faktsik billigere en postens service pakke Lenke til kommentar
eruin Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Hvis den ble sendt i dag, får du den i morgen ja. Pakken min fra komplett ble sendt i går 16:15, var framme i ålesund 07:10, og kom på døra mi 17:00. Kjapt, enkelt og smertefritt Endret 13. januar 2004 av eruin Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis den ble sendt i dag, får du den i morgen ja.Pakken min fra komplett ble sendt i går 16:15, var framme i ålesund 07:10, og kom på døra mi 17:00. Kjapt, enkelt og smertefritt Sendte orderen for 10 min siden Så får jeg den på døra imorgen da? Lenke til kommentar
NakedChef Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det gjør du nok ikke, først skal det pakkes ned hos komplett, og så sendes det. Torsdag er nok ett bra tips Lenke til kommentar
eruin Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jess, sendte du ordra nå blir pakken din tidligst sendt fra komplett imårra, noe som isåfall betyr at pakken din kommer på torsdag. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Komplett har vare opptelling nå så det kan nok hende du må vente en dag eller to ekstra . Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Komplett har vare opptelling nå så det kan nok hende du må vente en dag eller to ekstra . Ok men får jeg den før helgen? Kjipt og først få den på mandagen da Lenke til kommentar
Buchern Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hei Har fptt mail fra komplett hvor de sier at jeg vil få levert pakken på døra mi iløpet av morgendagen :-) Helt toppers sier bare jeg azzfile:///usr/share/doc/HTML/index.html Keep up the good work komplett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå