GeeZ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hehe... Vurderer seriøst å bestille den med 256mb. Takk for tipset=) men dere kan fortsette å poste mp3 spillere her.. kanskje det kan hjelpe andre som lurer på hvilken mp3 spiller de skal ha . Takk til deg lavik som kom med den avgjørende mp3 spilleren... MVH/Regards GeeZ Lenke til kommentar
lavik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 ups...ting hang seg litt opp her. Sorry Lenke til kommentar
lavik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Husk forresten på å be dem merke sendingen med "Gift", samt sette verdien på pakken til å være under kr 1000,- Vet av erfaring at de gjøre dette, så det skulle ikke være noe problem. Lenke til kommentar
GeeZ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hva med Porto osv da? er det ikke en sinsyk porto? Lenke til kommentar
lavik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 256MB versjonen koster $179.99 port kommer i tillegg på $22. Tilsammen $202 - tilsvarer ca 1350. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det jeg ser etter er en mp3 spiller med 256mb og god lyd...Tenkte på en Creative Rhomba, men har hørt en del negativt om den. Se her så ser du at Rhomba ikke har så mye negative omtaler Lenke til kommentar
GeeZ Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hmmmz... Siden jeg er litt skeptisk og er aldeles ikke så sikker på å oppgi visa nr til usa... bestilte jeg fra komplett det ble en creative rhomba... men den er sikkert gre den + at jeg skal invistere i koss øreplugger. det går nok i boks MVH/Regards GeeZ Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Kan JOS MP-110 ta opp fra radio slik iRiver 128 Mb kan? Guy Ja det kan den Lenke til kommentar
gixer Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det jeg ser etter er en mp3 spiller med 256mb og god lyd...Tenkte på en Creative Rhomba, men har hørt en del negativt om den. Se her så ser du at Rhomba ikke har så mye negative omtaler Rhomba er helt grei den. Eneste er at man må ha ledning for å koble den til datamaskinen. Ikke så praktisk hvis man har tenkt til å bruke spilleren som en USB disk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå