Gå til innhold

Leter etter mp3 spiller... (Pls no ipods her)


Anbefalte innlegg

OK...

 

Jeg leter etter en mp3 spiller jeg også som mange andre på forumet,

men det eneste som ser ut til å dukke opp er ipod's med flere gig minne.

Det jeg ser etter er en mp3 spiller med 256mb og god lyd...

Tenkte på en Creative Rhomba, men har hørt en del negativt om den.

Siden jeg ikke akkurat er den rike typen pga studentlivet så leter jeg etter en som koster under 1500 kr. jeg vil bare ha forslag av dere! så hvis det er noen mp3 spillere med helst 256mb og i prisklassen under 1500kr hadde det vert konge om at dere hadde posta noen av de her.

(helst at dere har erfaring med de og bruker de selv.):D

 

MVH/Regards GeeZ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har en iriver 128 mb selv... betalte vel 1800 for den på hi-fi klubben... den er vel billigere nå... det har kommet ut en ny versjon.. i tilleg til at den sansynligvis er billgiere på internett... er veldig fornøyd med den...

 

- lite plass for pengene

- mye plastikk

+ kan ta opp fra radio

+ mic (litt dårlig)

 

fornøyd selv, men kunne gjerne hatt litt mer plass

Lenke til kommentar

Ehm....

 

 

Som sakt tror jeg at vi holder oss under 1500kr...

Men fikk øynene opp for Cowon sin iAudio CW300 mp3 spiller,

selv om at den bare har 128mb. Den har fått mye skryt av hardware ser det ut for

lurte på om noen har denne mp3 spilleren og vil si noe ut av erfaring?

 

 

MVH/Regards GeeZ

Lenke til kommentar

Foreslår denne spilleren: MyDigitalDiscount. Den er på 128MB med mulighet for å utvide med et SD-kort. Kommer på rett over høvdingen inkludert frakt. Alternativt kan du bestille 256MB-versjonen. Kommer da på ca 1350 inkludert frakt. Spilleren har både radio og diktafon. Tror det skal godt gjøres å finne noe bedre og billigere... Kan forresten anbefale denne butikken.

Endret av lavik
Lenke til kommentar

Hey...

 

 

Ja jeg leste den artikkelen eller hva jeg skal kalle det om den.

Det så veldig lovende ut, den er gunstig i pris, men har litt lite plass synes jeg.

Det kan hende jeg overdriver med at det skal være 256mb men jeg liker å være på den sikre siden. Siden jeg tilbringer ca 14 timer på en dag i bil på sommeren er det fint å kunne høre på musikk gjennom turen. :yes: finnes den i 256mb kanskje? men den står sterkt har nesten bestemt meg hvis ikke noen kommer med noen gode forslag til mp3 spiller... Jeg vil gjøre det riktige valget når det gjelder spiller for jeg vet det er masse venner av meg som har kjøpt, men de mp3 spillerne er av mindre kvalitet og det er noe jeg ikke søker etter... vi kan si jeg vil ha det beste av det billigste :D BTW joda den mp3 spilleren finner man på Mamoz.no for ca 1000 kroner :thumbup: sååe du holdt deg godt under penge limiten.

 

 

MVH/Regards GeeZ

Lenke til kommentar

Kan på det sterkeste anbefale crative romhba!

 

Veldig liten å lett mp3 spiller

God lyd

Radio/med mulighet for opptak

Innebygd mirkrofon til opptak

brukes til flyttbar disk....(flytte på alt av filer pc til pc)

Leser også wma, noe som ikke alle mp3 spiler gjør...

 

Her er en link til en på 256 mb, men du får også 128 mb til 1200 kr....

 

BTW: Her har du en test

Endret av haddis
Lenke til kommentar

Hey...

 

 

Ja jeg så den... men hehe er litt skeptisk til bestilling fra utlandet.

Hvor befinner butikken seg? grunnen til jeg er skeptisk er at de skal ha konto nr ofte og at det er lang leveringstid :thumbdown:, men kanskje denne butikken er ett untak?

Lenke til kommentar

Butikken ligger i USA. Har selv bestilt derfra. Bestilte minnekort derfra før jul, levering etter omtrent 5 dager. En kamerat bestilte spilleren jeg anbefalte for deg, også han hadde spilleren etter kun få dager. Søk etter mydigitaldiscount på forumet, så finner du flere positive omtaler. Men for all del, litt skepsis er vel bare sundt...

Lenke til kommentar

Butikken ligger i USA. Har selv bestilt derfra. Bestilte minnekort derfra før jul, levering etter omtrent 5 dager. En kamerat bestilte spilleren jeg anbefalte for deg, også han hadde spilleren etter kun få dager. Søk etter mydigitaldiscount på forumet, så finner du flere positive omtaler. Men for all del, litt skepsis er vel bare sundt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...