jsdf Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) det er min første vannkjøling og jeg kjøper dett: WaterChill CPU/GPU/CHIPSET kitt der følger det med en 120mm vifte... og jeg endte opp med et Aero S202 kabinnett... der er det plass til to 80mm vifter bak.. og fire foran jeg vet ikke helt hvor man fester radiatoren, og lrte på om jeg kunne plassere radiatoren bak pc.. bak de to viftene.. eller foran ved de fire... og jeg lurte på hvordan jeg gjør det med.. 120mm viften som følger med radiatoren og at d er mulig å plassere 80mm vifter der... (ikke 120) ???? Endret 15. januar 2004 av jsdf Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det vannkjølings settet har i hvertfall veldigt godt rykte på seg! Lenke til kommentar
jsdf Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) et par svar hadde jo vert greit Endret 15. januar 2004 av jsdf Lenke til kommentar
bb^ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 du kan jo alltids sette en adapter fra 120mm og ned til 80mm mellom den ene vifta og radiatoren. Du må nok kjøre den viften på litt turtall for å få nok kjøling. Bare å prøve seg frem Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 1. Lag en plate som dekker hele vifteområdet. Denne lager du et hull i som passer til vifta eller radiatoren. Da må du riktignok ta vekk den ene av harddisk holderene (veggen). 2. Men på en annen side kan du lage et hull i høyre side av kabinettet fremfor hovedkortet, da ryker det også med en harddisk holder. 3. Er hull i taket, om du har bare en CD/DVD. 4. Plassere heil greia utafor kabinettet. Btw, hvor kommer lufta fra når du bruker viftene i front? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Du kan jo skjære hull i toppen av kabinett og montere radiator der. En annen løsning er og flytte HD-rack litt bak, slik at du får radiator og en 120 vifte klemt i mellom. Husk at du bør skjære ut hull forran slik at du får mest mulig uhindret lufttilgang til viften. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 har det noe å si om jeg har radiatoren i topplata?? jeg vet at det vil ha noe å si på tempen, men vil det ha noe å si på sirkulasjonen eller noe sånn?? Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Før hadde jeg min evo240 bak hele kabinettet. Brukte bolter som "stand off" så jeg fikk hele greia 6-7 cm bak kabinettet. Ble nødt til å borre nye hull i radiatoren, men det ble bra. Endret 15. januar 2004 av Koffe Lenke til kommentar
andesam Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 lange slanger og sette den på utsiden i vinter kulden... Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Dæven steike det e bare torsdag en dag i uka! radiatortunellen ble litt skeiv men sånn kan det gå! Endret 16. januar 2004 av Kvakksalveren Lenke til kommentar
jsdf Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 lange slanger og sette den på utsiden i vinter kulden... joda... men den fryse vel til is... i tilleg til at e e i 3 atage ok kansje får bruk for større pumpe... Lenke til kommentar
jsdf Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 takk for alle svar... får se litt på dem.. å finne ut ka som passa best... eller bare finne en plass å ha den... kansje i skuffa, sammen med et par vifte Lenke til kommentar
andesam Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Blir ikke kjølingen mye mer effeltig hvis radiatoren står på ett kaldt sted? Hva med å sette den inni et kjøleskap? eller ja en "slange" men kald luft utenfra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå