Gå til innhold

Plassering av radiator

Anbefalte innlegg

det er min første vannkjøling og jeg kjøper dett:

WaterChill CPU/GPU/CHIPSET kitt

der følger det med en 120mm vifte... og jeg endte opp med et Aero S202 kabinnett... der er det plass til to 80mm vifter bak.. og fire foran jeg vet ikke helt hvor man fester radiatoren, og lrte på om jeg kunne plassere radiatoren bak pc.. bak de to viftene.. eller foran ved de fire... og jeg lurte på hvordan jeg gjør det med.. 120mm viften som følger med radiatoren og at d er mulig å plassere 80mm vifter der... (ikke 120) ???? :no::blush:

Endret av jsdf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Lag en plate som dekker hele vifteområdet. Denne lager du et hull i som passer til vifta eller radiatoren. Da må du riktignok ta vekk den ene av harddisk holderene (veggen).

2. Men på en annen side kan du lage et hull i høyre side av kabinettet fremfor hovedkortet, da ryker det også med en harddisk holder.

3. Er hull i taket, om du har bare en CD/DVD.

4. Plassere heil greia utafor kabinettet.

Btw, hvor kommer lufta fra når du bruker viftene i front?

Lenke til kommentar

Du kan jo skjære hull i toppen av kabinett og montere radiator der. En annen løsning er og flytte HD-rack litt bak, slik at du får radiator og en 120 vifte klemt i mellom. Husk at du bør skjære ut hull forran slik at du får mest mulig uhindret lufttilgang til viften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...