TangoSierra Skrevet 24. april 2023 Del Skrevet 24. april 2023 Hei! Jeg vurderer å kjøpe en komplett a133 PC. Den kommer med et AMD skjermkort. Jeg har en eldre asus pg278q skerm. Den har G-sync. Ut i fra hva jeg kan google meg frem til, støttes ikke dette av AMD skjermkortet. Er dette noe jeg bør ta hensyn til. Bør jeg legge til noen kroner ekstra og oppgradere til nvidia 3060-kort? Kan nevne at jeg har et gtx1070 skjermkort nå. Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 24. april 2023 Del Skrevet 24. april 2023 Jeg er ikke sikker på om den skjermen støtter freesync (and sin versjon av gsync). Men gsync var en gamechanger for min del. Jeg kan spille med lavere fps før det plager meg, noe som er verdt ganske mange kroner i seg selv. Lenke til kommentar
TangoSierra Skrevet 24. april 2023 Forfatter Del Skrevet 24. april 2023 (endret) Jeg klarer ikke finne noe absolutt info om det.. PCen har et RX 6700 kort. Og ut i fra hva jeg kan se er dette en del bedre enn (et mye dyrere) nvidia 3060.. Spørsmålet er jo om det er merkbart om jeg ikke får brukt freesync Endret 24. april 2023 av TangoSierra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå