Gå til innhold

Noe galt med nForce driver - version 3.13?


Pingo68

Anbefalte innlegg

Har i kveld installert 2 pc'er basert på nForce2 brikkesett. Ene pc'en basert på Abit AN7, den andre på Epox EP-8RGM2i.

 

I den forbindelse lastet jeg ned oppdatert driver fra www.nvidia.com, versjon 3.13. Både den internasjonale og den engelske.

 

Driveren ble installert, ingen feilmeldinger. Restartet maskinene. Og oppdaget noe rart:

 

Lydkortdriveren har ikke blitt installert, på noen av pc'ene. Prøvde nok en gang, samme resultat. Dette gjaldt både den engelske og den internasjonale versjonen. Lyd må jeg ha så jeg gikk inn på Abit og Epox sine hjemmesider og lastet ned nForce driveren derfra.

 

Ny installering. Denne gangen vellykket.

 

Enten er det noe rart med pc'ene her i huset, eller så må driveren jeg lastet fra Nvidia.com være buggete. Merkelig er det nå uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat installert mitt nye NF7-S etter mye om og men (viste seg at cpu'en jeg fikk var DOA, men det er en annen story), men jeg måtte reboote tre ganger for å få driverne til å faktisk loade i windows. Installerte først fra cd'en og deretter kopierte windows filene fra ei temp-mappe og til System32-mappa... så måtte jeg reboote igjen og DA funka det fint. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...