hery Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 (endret) Hvordan kan jeg få tilgang til admin passord og brukernav på skolepcen? jeg trenger dette for å få revansj på en 2+ og for a laste ned noen spill ❤️ takk for tiden ❤️ Endret 21. april 2023 av hery Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Dette er sannsynligvis litt for vanskelig for den jevne skoleelev å klare. Lenke til kommentar
hery Skrevet 21. april 2023 Forfatter Del Skrevet 21. april 2023 jeg kjenner noen gode java scripts og litt annet hackere eller er det for vanskelig? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Det er ikke meningen at du skal ha Admin på skolepc. Hev deg over dette så slipper du også potensielt ca 3000 Kr i bot for å tukle til deg en Admin-bruker. 3 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Du vet at dette kun kommer til å gå mer ut over deg selv og din ordenskarakter i tillegg til din 2+? Og gitt at du klarer å få tak i det, så vil fortsatt IT-avdelingen både se hva du har gjort og at du har lastet ned spill og hva nå enn annet du finner på. Alle litt oppegående IT-avdelinger har overvåking av slikt i tillegg til så klart passord og tilgangskontroll. Hva med å heller jobbe for å forbedre karakterene dine? :) Lenke til kommentar
3l33t3 Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Dette er strengt forbudt Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Bruk heller tiden på faget du har fått 2+ i Lenke til kommentar
hery Skrevet 22. april 2023 Forfatter Del Skrevet 22. april 2023 aklla skrev (23 timer siden): Du vet at dette kun kommer til å gå mer ut over deg selv og din ordenskarakter i tillegg til din 2+? Og gitt at du klarer å få tak i det, så vil fortsatt IT-avdelingen både se hva du har gjort og at du har lastet ned spill og hva nå enn annet du finner på. Alle litt oppegående IT-avdelinger har overvåking av slikt i tillegg til så klart passord og tilgangskontroll. Hva med å heller jobbe for å forbedre karakterene dine? jo, jeg får avrage på 4+ men, den ene læreren hater meg sååå. plus det eneste jeg ville var å laste ned minecraft, men etter alle de negative vendingene burde jeg kanskje ikke Lenke til kommentar
hery Skrevet 22. april 2023 Forfatter Del Skrevet 22. april 2023 RRhoads skrev (3 timer siden): Bruk heller tiden på faget du har fått 2+ i KRLE?? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 (endret) hery skrev (33 minutter siden): KRLE?? Det er ikke akkurat et vanskelig fag. Du bør kanskje legge ned ekstra tid på "E" i det faget Endret 22. april 2023 av RRhoads Lenke til kommentar
hery Skrevet 22. april 2023 Forfatter Del Skrevet 22. april 2023 RRhoads skrev (Akkurat nå): Det er ikke akkurat et vanskelig fag jo hvis du har en sexsist lærer så er det det. alle guttene får 3 eller værre mens alle jentene får 5 eller mer!! 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 (endret) Det er ikke aktuelt å bistå med å tilrettelegge for ureglementert bruk av skole PC-er. Tråden stenges. Endret 22. april 2023 av Uderzo 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg