1Dr.E Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 BadCat skrev (9 timer siden): Ikke skrem eller plag katten. Det blir omtrent som disse sinte mennene som løper etter unger med øks eller hammer fordi barna leker "ring på og stikk". Omtrent... 🙄 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 PolarD skrev (2 timer siden): Men, hunder får ikke springe fritt. Dette er naivt av deg å tro at folk gidder å følge. 1 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 (endret) Salvesen. skrev (På 22.4.2023 den 18.25): Som sagt, tilsvarende størrelse som katter ser jeg ikke problem med. Foruten gneldringen dog. Men en kan ikke la 100 kg hunder springe rundt. Problemet er vel at selv små rotter hunder kan finne på å angripe mål som er langt større enn seg selv. Mennesker, andre hunder og dyr. Angriper de en større hund er det fort gjort at de blir drept. Katter angriper vanligvis andre katter, fugl og gnagere. Potensiell skade på større mål er langt lavere enn om det var en tilsvarende hund. Endret 23. april 2023 av PantZman Typo 3 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 PantZman skrev (8 minutter siden): Problemet er vel at selv små rotter hunder kan finne på å angripe mål som er langt større enn seg selv. Mennesker, andre hunder og dyr. Angriper de an større hund er det fort gjort at de blir drept. Katter angriper vanligvis andre katter, fugl og gnagere. Potensiell skade på større mål er langt lavere enn om det var en tilsvarende hund. Det er sant. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 (endret) Mye morsomt som blir sagt både frivillig og ufrivillig i denne tråden her 🍿 Sitat Katt som er blitt et kjempeproblem på privat eiendom Det er nå blitt kattens private eiendom ser det ut til Endret 23. april 2023 av Gjest slettet-ld9eg7s96q Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 knutinh skrev (2 timer siden): Jeg prøvde noe katteskremmeduft fra plantasjen. Så ikke noen endring i katter men noen mennesker holdt på å brekke seg av den kvalmende salvie-lukten Ja, jeg kjøpte noe på Felleskjøpet, ingen suksess. Det blir vanskelig i en sandkasse, men om man har bed funker det bra å legge et fysisk hinder. Jeg har hatt hell med avklipp fra rosebusker om man har slikt tilgjengelig. Ev. grillpinner stukket i jorden med spissen opp. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 ^fmj skrev (30 minutter siden): Ja, jeg kjøpte noe på Felleskjøpet, ingen suksess. Det blir vanskelig i en sandkasse, men om man har bed funker det bra å legge et fysisk hinder. Jeg har hatt hell med avklipp fra rosebusker om man har slikt tilgjengelig. Ev. grillpinner stukket i jorden med spissen opp. Noen rådet til å legge ned hønsenetting. Det er visstnok ekkelt å tråkke på. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 mange avsporinger i denne tråden. Saken handler om inngjerdet hage, hvor det ikke skal være noe problem å slippe løs hunden. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Dubious skrev (1 time siden): mange avsporinger i denne tråden. Saken handler om inngjerdet hage, hvor det ikke skal være noe problem å slippe løs hunden. Hvorfor er en tråd om hvordan man best mulig skal inngjerde hagen for å kunne slippe løs hunden oppført i "juss" ? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Gjest slettet-ld9eg7s96q skrev (4 minutter siden): Hvorfor er en tråd om hvordan man best mulig skal inngjerde hagen for å kunne slippe løs hunden oppført i "juss" ? Fordi de vil ha en lovlig måte å få bort katten. Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Dubious skrev (Akkurat nå): Fordi de vil ha en lovlig måte å få bort katten Greit nok, men ser fortsatt ikke hva dette har med juss å gjøre? Å sette opp et gjerde på egen tomt er det vel ikke så stor usikkerhet lovligheten rundt. Hvis tråden derimot handler om lovligheten rundt å få fjernet kattekreket med andre metoder, skjønner jeg hva tråden gjør her. Men da handler den altså ikke om å inngjerde en hage. Så da er innlegget ditt om avsporing, en avsporing. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Gjest slettet-ld9eg7s96q skrev (4 timer siden): Greit nok, men ser fortsatt ikke hva dette har med juss å gjøre? Å sette opp et gjerde på egen tomt er det vel ikke så stor usikkerhet lovligheten rundt. Hvis tråden derimot handler om lovligheten rundt å få fjernet kattekreket med andre metoder, skjønner jeg hva tråden gjør her. Men da handler den altså ikke om å inngjerde en hage. Så da er innlegget ditt om avsporing, en avsporing. Tråden handler om en inngjerdet hage, ikke om en får lov å sette opp gjerde. Bedre at du faktisk leser hele tråden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå