stamkunde Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Er det fortjeneste der og da, eller kommer man til å bli trukket for skatt for det ved senere anledning? f.eks når man blir forespurt å jobbe på lørdag. Lenke til kommentar
process Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 All skattepliktig inntekt må du skatte av. Det er ikke skattefritt å jobbe på en lørdag. Lenke til kommentar
Eskove Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 stamkunde skrev (29 minutter siden): Er det fortjeneste der og da, eller kommer man til å bli trukket for skatt for det ved senere anledning? f.eks når man blir forespurt å jobbe på lørdag. det er alltid fortjeneste. du må betale skatt på disse pengene på lik linje med andre. Men måten skattesystemet er bygget opp på gjør at du får igjen for det. havner du over toppskattgrense er det bare beløpet over denne grensen du skatter ekstra for. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 21. april 2023 Forfatter Del Skrevet 21. april 2023 process skrev (26 minutter siden): All skattepliktig inntekt må du skatte av. Det er ikke skattefritt å jobbe på en lørdag. mulig jeg spør galt, og må vinkle spørsmålet mitt bedre. Lenke til kommentar
ITtraktor Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 stamkunde skrev (33 minutter siden): mulig jeg spør galt, og må vinkle spørsmålet mitt bedre. Det tror jeg. Lenke til kommentar
HW1 Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 stamkunde skrev (1 time siden): Er det fortjeneste der og da, eller kommer man til å bli trukket for skatt for det ved senere anledning? f.eks når man blir forespurt å jobbe på lørdag. Det er alltid fortjeneste å tjene mer. Det er umulig med det norske skattesystemet å tape penger på å gå opp i lønn. Du vil alltid beholde mer enn 50 % av det du tjente ekstra. Det eneste tilfelle du kan tape på å tjene mer penger er hvis du har støtte fra nav, eller stipend som faller bort fordi du tjener for mye. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå