Spillredaksjonen Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 Diablo IV inviterer til en siste testrunde før lansering Blizzard åpner dørene på vidt gap for å teste serverne. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
germanwhip Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 hva slags telefon må jeg ha for å spille det? 1 Lenke til kommentar
rebjorn Skrevet 21. april 2023 Del Skrevet 21. april 2023 germanwhip skrev: hva slags telefon må jeg ha for å spille det? Har du telefon!??! .. svakt misunnelig. Spøk til side, spillet er ganske godt optimalisert. 1 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 (endret) Pass på grafikkortet ditt om du skal spille, ingen vet om problemene er fiksa enda! Endret 22. april 2023 av bubba477 Lenke til kommentar
Brother Ursus Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Hvis grafikkortet ditt smelter pga. et spill, så er det en åpenbar garantisak Personlig har jeg ikke så mye til overs for slike betaer. Greit å se hvordan spillet ser ut, men man får jo ikke med seg progresjon, så det blir ganske meningsløst annet enn for å tulle rundt med systemene. Skulle ønske det også gikk an å hoppe over kampanjen helt. Den var kul én gang. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Det holdt å spille litt i closed beta for å se hvordan spillet opplevdes . Spare resten til release selvfølgelig . Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 23. april 2023 Del Skrevet 23. april 2023 Fleskelars skrev (8 minutter siden): Det holdt å spille litt i closed beta for å se hvordan spillet opplevdes . Spare resten til release selvfølgelig . Samme her. Ikke noe nytt i betaen denne gangen, litt nyere build med litt balanseringer sikkert. Men samme soner og kun level 20 som cap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå