Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva feiler det meg?

Gjest 0f7fe...572

Anbefalte innlegg

Gjest 0f7fe...572

Hei. 

Jeg har vært av-og-på sjuk siden midten av november, forkjølelse og lignende minst 1 gang pr mnd, 

En runde covid i starten av mars, gikk forøvrig greitt, ingen forkjølelse da. 

I starten av april en ny runde med forkjølelseslignende symptomer, dette henger fortsatt igjen, forandring i symptomer er at tett nese er vanskeligere å få løst opp,og nesten totalt fravær av hoste - det sitter nå kun i øvre luftveier.

Slim/snørr fra nesen er a) enten kraftig gult å skikkelig seigt, eller b) fullt av blod. Spytter blodig slim dersom jeg snyter meg og det kommer litt ned i hals. 

Fikk ikke legetime før til uka å begynner å bli ganske lei og bekymret (Da hovedsaklig grunnet blod i spytt etc). 

Takker for alle svar. 

(Ps har gått av og på otrivin comp dvs 7 dager på, 7 dager av, og kjøpte meg en pakke Zyrtec nå for å se det er evt noe allergisk reaksjon 🤷‍♂️

Anonymous poster hash: 0f7fe...572

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 0f7fe...572

Ts her, må legge til at ene øret kjennes konstant tett ut, så lite hørsel på den siden av hodet, ikke ørevoks. 

Lenke til kommentar
Gjest 0f7fe...572
RRhoads skrev (14 minutter siden):

Otrivin Comp er ganske brutal mot nese og svelg, så at du har blod i slim og nese er ikke så rart. 

Vet dette, men blod å slim kom først 🙂

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...