LessThanJake Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har nå satt satt sammen min første pc og alt så ut til å gå bra... men når jeg skulle instalere xp sier den at den ikke finner noen hardisk. Under oppstart blir den funnet. Har fått med en diskett med noen s-ata-greier men vet ikke åssen jeg skal bruke den?? hardisken er en segate barracuda. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Trykk F6 eller noe sånt helt i starten av installasjonen når den spør etter scsi eller raid kontrollere. Husker ikke helt hva F-knapp det var. Så hiver du inn disketten og laster inn driverene. Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) åssen hd har du?? har en Wd og det samme skjedde Leste litt rundt og fant ut at jumperen ikke skal stå på master eller noe sånt men rett og slett bare rives helt vekk da funka det (dette er kun med bare en hd) Edit: leif Endret 13. januar 2004 av megakrølle Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Det funka, TAKK!! Lenke til kommentar
Framerate Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 altis litt creapy første gang man bygger pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå