CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bare satt og lekte litt og "poff"... synst selv ikke den ble så forferdelig gæli... Har fått en del inspirasjon her fra forumet som sikkert noen ser... Se her! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tjaa joa, funker den - men litt antialiasing på banneren hadde gjort seg! Er ingen fan av grid som bakgrunn, iallefall ikkje når den er i innholdscella og i banneren , eller når den er så skarp som din er.. "Logoen" minner litt om min gamle (http://home.tiscali.no/ompatut/sider.jpg <= den nederste der) *litt* inspirert av den linken til satyrium (??) jah? En flott begynnelse iallefall! Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Wops... Nei jeg var faktisk ikke basert meg på headeren din.. har ærligtalt ikke lagt merke til det en gang.. men men.. vel.. tja.. banneret er jo bare laget i full fart da.. Har en svart versjon av siden og men.. den synst jeg ble veldig grel... Og banneret på den skal ikke nevnes en gang.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hoveren på de linkene minner meg litt om denne Lenke til kommentar
CreatureCanis Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jepp... men må da qoute denne tråden her.. Kewlt! Rett og slett stilig... Er det lov og tyvlåne koder her eller...? På denne siden sier forfatteren følgende :"Steal, copy, learn, credit, don't credit, whatever. ", så man skulle anta at du ikke risikerer straffeforfølgelse av å rappe akkurat denne koden Edit: Jeg har nok mekka litt på den greia ja... håper ikke jeg blir uglesett for det da.. er bare ikke noe glad i og lage knapper og slikt med bildet og da var jo det der en fortreffelig effekt for meg... (gjør jo bare ett forsøk på og mekke no digg) Endret 13. januar 2004 av CreatureCanis Lenke til kommentar
PT Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Jepp... men må da qoute denne tråden her.. Kewlt! Rett og slett stilig... Er det lov og tyvlåne koder her eller...? På denne siden sier forfatteren følgende :"Steal, copy, learn, credit, don't credit, whatever. ", så man skulle anta at du ikke risikerer straffeforfølgelse av å rappe akkurat denne koden Edit: Jeg har nok mekka litt på den greia ja... håper ikke jeg blir uglesett for det da.. er bare ikke noe glad i og lage knapper og slikt med bildet og da var jo det der en fortreffelig effekt for meg... (gjør jo bare ett forsøk på og mekke no digg) Men det ser bra ut, og det er det viktigste EDIT: Og vi er jo bare überhappy for å få flere jenter her Endret 13. januar 2004 av PT Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 [kritisk mode] - TEKSTEN i headeren (som skal reprensentere siden) ser ut som den er skrevet i ren tekst. Hva med litt effekter, ikke std font, litt mer utskillelse? - De boksene i header synes jeg ser ut som et dårlig forsøk på å fylle inn med noe grafikk for å få litt innhold. Minnet forresten _veldig_ om arves gamle side, uten at det har noe å si. - Likte ikke at du har samme bakgrunn i innholdscella som sida. - Way to enkelt oppsett for mitt skjønn. [/kritisk mode] + Menyen var stilig + Siden er bare 740px bred! + Likte bakgrunnen, men det bør _bare_ brukes som sidebakgrunn, ikke på header (slik den er nå) og innholdcella. Med andre ord, mye som mangler, men noe å jobbe videre med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå