Gå til innhold

Hva synst folk om denne da?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tjaa joa, funker den - men litt antialiasing på banneren hadde gjort seg!

Er ingen fan av grid som bakgrunn, iallefall ikkje når den er i innholdscella og i banneren , eller når den er så skarp som din er.. ;)

"Logoen" minner litt om min gamle (http://home.tiscali.no/ompatut/sider.jpg <= den nederste der)

*litt* inspirert av den linken til satyrium (??) jah? :D

En flott begynnelse iallefall!

Lenke til kommentar

Wops... :ermm:

Nei jeg var faktisk ikke basert meg på headeren din.. har ærligtalt ikke lagt merke til det en gang.. men men.. vel.. tja.. banneret er jo bare laget i full fart da.. :dontgetit: Har en svart versjon av siden og men.. den synst jeg ble veldig grel...

Og banneret på den skal ikke nevnes en gang.. :p

Lenke til kommentar

Jepp... men må da qoute denne tråden her..

Kewlt! Rett og slett stilig...

Er det lov og tyvlåne koder her eller...?  :blush:

denne siden sier forfatteren følgende :"Steal, copy, learn, credit, don't credit, whatever. ", så man skulle anta at du ikke risikerer straffeforfølgelse av å rappe akkurat denne koden :roll:

Edit: Jeg har nok mekka litt på den greia ja... håper ikke jeg blir uglesett for det da.. er bare ikke noe glad i og lage knapper og slikt med bildet og da var jo det der en fortreffelig effekt for meg... :)

(gjør jo bare ett forsøk på og mekke no digg) :blush:

Endret av CreatureCanis
Lenke til kommentar
Jepp... men må da qoute denne tråden her..

Kewlt! Rett og slett stilig...

Er det lov og tyvlåne koder her eller...?  :blush:

denne siden sier forfatteren følgende :"Steal, copy, learn, credit, don't credit, whatever. ", så man skulle anta at du ikke risikerer straffeforfølgelse av å rappe akkurat denne koden :roll:

Edit: Jeg har nok mekka litt på den greia ja... håper ikke jeg blir uglesett for det da.. er bare ikke noe glad i og lage knapper og slikt med bildet og da var jo det der en fortreffelig effekt for meg... :)

(gjør jo bare ett forsøk på og mekke no digg) :blush:

Men det ser bra ut, og det er det viktigste ;)

EDIT: Og vi er jo bare überhappy for å få flere jenter her :w00t:

Endret av PT
Lenke til kommentar

[kritisk mode]

- TEKSTEN i headeren (som skal reprensentere siden) ser ut som den er skrevet i ren tekst. Hva med litt effekter, ikke std font, litt mer utskillelse?

- De boksene i header synes jeg ser ut som et dårlig forsøk på å fylle inn med noe grafikk for å få litt innhold. Minnet forresten _veldig_ om arves gamle side, uten at det har noe å si.

- Likte ikke at du har samme bakgrunn i innholdscella som sida.

- Way to enkelt oppsett for mitt skjønn.

[/kritisk mode]

+ Menyen var stilig

+ Siden er bare 740px bred!

+ Likte bakgrunnen, men det bør _bare_ brukes som sidebakgrunn, ikke på header (slik den er nå) og innholdcella.

Med andre ord, mye som mangler, men noe å jobbe videre med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...