Gå til innhold

Smuglerdrikke

Anbefalte innlegg

Ei heilfask Brocks (70 cl) - 150,-

Ei kasse Becks øl (33 cl) - 250,-

Råtne priser??

Koster jo under 200 kr for ei heilflaske kalinka, og 216 kr for ei kassa tuborg her i Norge.

Noen som har peiling på om Becks er bra, og hvor mye det eventuelt koster på ølpolet her i Norge? Han fyren som skulle selle meg det påstår at Becks er drit god øl og at det koster 400 kr for ei kasse med Becks på øl-polet her i Norge. Sier også at Brocks er bra sprit!

Noen synspunkter??

Endret av Gabriel Shear
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke sikker, men har alltid trodd Becks bare var et helt vanlig øl. Jeg har iallefall byttet til meg becks på fest og liknende, og det er et godt øl. Men ikke så godt at jeg ville betalt 250 for en kasse. Det er jo blodpris fra smugglerenes side. Tror de bør senke den prisen litt.

150 for 70 cl høres bedre ut, men det er allikevel dyrt til å være smugglergods. Vi får det iallefall mye billigere her når det kommer slik denne veien. Altså, jeg hadde ikke kjøpt.

Lenke til kommentar
Ei heilfask Brocks (70 cl) - 150,-

Ei kasse Becks øl (33 cl) - 250,-

Råtne priser??

Koster jo under 200 kr for ei heilflaske kalinka, og 216 kr for ei kassa tuborg her i Norge.

Noen som har peiling på om Becks er bra, og hvor mye det eventuelt koster på ølpolet her i Norge? Han fyren som skulle selle meg det påstår at Becks er drit god øl og at det koster 400 kr for ei kasse med Becks på øl-polet her i Norge. Sier også at Brocks er bra sprit!

Noen synspunkter??

kan regne med at ei flaske becks 0,33 l koster omtrent 25 kr altså 25 x 24 = altså ca 600 kr for en kasse :wow:

sykt men sant :no:

og godt syntes jeg det er også :yes:

Endret av frowe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...