AndersT2 Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 Skjermen på min S20 begynner å bli nokså oppskrapet og fæl. I det ene hjørnet så har selve skjermbeskytteren også startet å løsne litt. Er det bare å rive av og sette på ny, og funker alle skjermbeskyttere for S20. Har ikke byttet på originale før. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 (endret) Jeg har ikke hørt om at er er noen original skjermbeskytter. Om selger har satt på en skjermbeskytter så vil du se eller kjenne med neglen at der er en kant der den slutter litt før glasset under. Skjermbeskyttere er lett å løfte av, start i et hjørne. (håper der er skjermbeskytter) Alle skjermbeskyttere som er merket at de passer til Galaxy S20 kan brukes. Her et eksempel: SiGN Heldekkende Skjermbeskytter i Herdet Glass for Samsung Galaxy S20 - Teknikkdeler.no edit: Ser så at S20 ble levert med en tynn plast skjermbeskytter fra fabrikk. Endret 19. april 2023 av Svein M Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 19. april 2023 Forfatter Del Skrevet 19. april 2023 Tviler Komplett setter på det? Det er i hvertfall kant rundt hele. Har ikke hatt det på telefoner før heller selv. Men husker de fra første Fold telefoner hvor de ble dratt av, og ikke skulle av. Men det er jo ikke samme type skjerm som denne. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 På Elkjøp har de maskin som gjør jobben enklere og bedre. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 Samsung har sånn myk skjermbeskytter på en del av telefonene sine ihvertfall. Var det på min note 10+. Men den tålte ikke voldsomt mye. Dro den av da den begynte å bli litt slitt. Pleier å kjøpe nye fra aliexpress, men på skjermer med buete kanter og fingeravtrykkleser i skjermen så er det litt køddete å få det til å bli bra. Foretrekker de som er i herdet glass og som festes med flytende lim. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 Min S20 FE 5G kom med skjermbeskytter som fungerte i 2 år. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 Alle telia butikken rog noen telenor butikker har en maskinrom kutter til silikon beskytter. Telia tar 199 for det. Usikker på Telenor sin pris Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. april 2023 Forfatter Del Skrevet 21. april 2023 Fant at Komplett får inn en igjen snart som skal støtte fingeravtrykket under skjermen, så får vente til de sender den. Litt dyr, men det er det eneste som irriterer på telefonen etter over 3 år Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. april 2023 Del Skrevet 22. april 2023 Telenor og Telia Sine ,ed silikon fungerer bra med fingeravtrykk o, du ikke vil vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå