Ahagmann2000 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Heisann satt og surfet litt hos Ausgamers.com og kom over en link til et spill som het Far Cry. Det viser seg at dette spillet kommer ut i dette kvartalet, grafikken ser helt ekstrem ut, og det ser ut til at handlingen blir ganske bra. Ta dere en titt, dere vil ikke bli skuffet Litt info: http://www.ausgamers.com/promotions/farcry/ Masse screenshots: http://www.ausgamers.com/screenshots.php?v...%20Cry/1245.jpg Mvh Hagmann Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jess, det kommer til å bli et nice spill! Lenke til kommentar
TST Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Dette er langt fra noen nyhetsnotis. Se her for norsk dato og en stor bråte skjermbilder, sniktitter og andre artikler om spillet: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9767 Tråden flyttes. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har hatt øynene mine på dette spillet i snart 1år! Gleder meg ekstremt mye. Endelig et spill med total frihet. Kommer helt sikker til å teste ut flere taktikker osv. for å senke en gruppe fiender Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Ja ser meget bra ut. Mye å glede seg til fremover Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Gleder meg for så vidt til spillet...men ble skuffet når jeg fant ut at det ikke var så taktisk som spill som f.eks raven shield. Håpet at det skulle være det, men i stedet er det noe som doom etc...noe som ikke har helt min oppmerksomhet. Kommer sikkert ikke til å kjøpe doom 3 engang...men kanskje dette Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 gleder meg uten tvil til dette spillet.... det ligg på ein andre plass på mest ønska spill (etter stalker). men eg vart skuffa etter å ha sett dei nyaste bildene og traileren... kvifor? ganske enkelt fordi eg hater alien shooter spill.. syns det ødelegger stemmninga.. men kjem uansett til å kjøpe dette spillet. det skal vistnok komme ein demo av det snart. følg med på heimesidene deira. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 gleder meg uten tvil til dette spillet.... det ligg på ein andre plass på mest ønska spill (etter stalker). men eg vart skuffa etter å ha sett dei nyaste bildene og traileren... kvifor? ganske enkelt fordi eg hater alien shooter spill.. syns det ødelegger stemmninga.. men kjem uansett til å kjøpe dette spillet. det skal vistnok komme ein demo av det snart. følg med på heimesidene deira. Jeg og vart litt overraska over at de plutselig satte en scifi stemning over spillet. Vart litt skuffet selv. Gleder meg uansett. Får håpe det er så bra som de sier. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det at det kom til å bli monster/ailien skytespill kunne med fordel vært nevnt tidligere.... mange som blir nærmest fobannet at jeg kan bli skuffet, og sint over dette, men det har jeg full rett til, så det blir nok å vente på STALKER, altså, når en først skal ha et slikt spill.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 er helt enig jeg. dog kommer det nå helt an på hvordan de lar historien gå. det skal utrolig lite til for å ødelegge et slikt spill, det at man da slenger inn diverse monster vil etter min mening være å leke med skjebnen. det er ikke noe som er så irriterende som at en god fps blir ødelagt pga slutten er stappfull av aliens. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg gleder meg til dette spillet og har en magefølelse på at spillet kommer til å bli mye bedre enn folk regner med. En av de sterkeste features i dette spillet er uten tvil level editoren, som er meget lett å bruke samt den gjør spillet meget åpen for modding. Grafisk imponerer spillet stort, spesiellt med tanke på hvor lite systemkrevende det er... spillet kjører glatt på en 1.2 Ghz AMD Athlon Thunderbird med Geforce 3 TI 200 (Betaversjonen vel og merke). Lenke til kommentar
tåa Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det at det kom til å bli monster/ailien skytespill kunne med fordel vært nevnt tidligere.... Joda, det kan jo virke noe irriterende å få vite det først nå, men på den annen side kunne det skremt bort en del spillere fra det som uansett ser ut til å bli et glimrende spill. Jeg tror ikke jeg ville fulgt særlig med på utviklingen om jeg hadde visst om monstrene, så jeg mener likevel at dette var en taktisk intelligent beslutning av Crytek. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg gleder meg til dette spillet og har en magefølelse på at spillet kommer til å bli mye bedre enn folk regner med. En av de sterkeste features i dette spillet er uten tvil level editoren, som er meget lett å bruke samt den gjør spillet meget åpen for modding. Grafisk imponerer spillet stort, spesiellt med tanke på hvor lite systemkrevende det er... spillet kjører glatt på en 1.2 Ghz AMD Athlon Thunderbird med Geforce 3 TI 200 (Betaversjonen vel og merke). ryktene sier at de offesielle skjermbildene er touched up, dvs viser langt bedre grafikk enn spillet faktisk har. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg gleder meg til dette spillet og har en magefølelse på at spillet kommer til å bli mye bedre enn folk regner med. En av de sterkeste features i dette spillet er uten tvil level editoren, som er meget lett å bruke samt den gjør spillet meget åpen for modding. Grafisk imponerer spillet stort, spesiellt med tanke på hvor lite systemkrevende det er... spillet kjører glatt på en 1.2 Ghz AMD Athlon Thunderbird med Geforce 3 TI 200 (Betaversjonen vel og merke). ryktene sier at de offesielle skjermbildene er touched up, dvs viser langt bedre grafikk enn spillet faktisk har. Spillet er helt nydelig med alt på max, og det går veldig fint på min AMD XP 2600+ med GeForce 4 Ti 4600. Tror ikke at bildene som florerer på nettet er fixa i forhold til hvordan spillet faktisk ser ut. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har sett omtrent alle filmene av spillet og det ser fantastisk ut. Bryr meg lite om skjermbildene... Er det ikke noen som har testet beta'en på dette forumet som kan bekrefte om spillet virkelig er så bra grafikk messig? Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har sett omtrent alle filmene av spillet og det ser fantastisk ut. Bryr meg lite om skjermbildene... Er det ikke noen som har testet beta'en på dette forumet som kan bekrefte om spillet virkelig er så bra grafikk messig? Jeg har hatt Betaen i litt over en uke nå og jeg kan si at jeg er ikke blitt skuffet så langt over spillet. Det ser fantastisk ut og spillbarheten er helt topp! Kan ikke si stort mer.... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Så en trailer i fra multiplayeren og syntes det så dritdårlig ut ... Fant den her: http://farcry.d0x.de/ Håper den endelige versonen blir bedre. Værtfall i MP. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Så en trailer i fra multiplayeren og syntes det så dritdårlig ut ... Fant den her: http://farcry.d0x.de/ Håper den endelige versonen blir bedre. Værtfall i MP. Det er jo derfor vi har beta-testing er det ikke? Laster den ned nå... treg server Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hadde jeg bare hatt en CD-KEY Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 gleder meg uten tvil til dette spillet.... det ligg på ein andre plass på mest ønska spill (etter stalker). men eg vart skuffa etter å ha sett dei nyaste bildene og traileren... kvifor? ganske enkelt fordi eg hater alien shooter spill.. syns det ødelegger stemmninga.. men kjem uansett til å kjøpe dette spillet. det skal vistnok komme ein demo av det snart. følg med på heimesidene deira. Stemmer at det kommer en Demo. Datoen er satt til 21. Januar! Dere trenger ikke å vente lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå