JonnyHZ Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 Hei Min samboer har en Iphone 11 som ikke vil sende mms lenger. Har forsøkt omstart og mms + Imessage er på. Hun kan sende til annen Iphone, men ikke til Android virker det som. Noen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 Deaktiver iMsg og se om det funker da. Kan det være at mottaker har byttet fra iPhone til Android, og ikke har deaktivert iMsg? Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 18. april 2023 Forfatter Del Skrevet 18. april 2023 Slettet-fsaSP0zV skrev (2 timer siden): Deaktiver iMsg og se om det funker da. Kan det være at mottaker har byttet fra iPhone til Android, og ikke har deaktivert iMsg? Det går ikke. Jeg har selv Android og hun har ikke hatt noen problemer med å sende mms til meg tidligere, men nå nytter det ikke. Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 18. april 2023 Forfatter Del Skrevet 18. april 2023 Når meldingen sendes kommer en beskjed om "Tidskritisk" Kunne ikke sende melding. Melding til "Navn" kunne ikke sendes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 JonnyHZ skrev (1 time siden): Jeg har selv Android og hun har ikke hatt noen problemer med å sende mms til meg tidligere, men nå nytter det ikke. Kan hun sende til andre med Android? Prøv å slette opertørinnstillingene og last ned på nytt fra operatør. Lenke til kommentar
Kjell Olaf Winther Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 Gå inn på innstillinger under Messages og sjekk at tlf kan sende MMS når iMessage ikke er tilgjengelig. 1 Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 18. april 2023 Forfatter Del Skrevet 18. april 2023 Kjell Olaf Winther skrev (6 minutter siden): Gå inn på innstillinger under Messages og sjekk at tlf kan sende MMS når iMessage ikke er tilgjengelig. MMS er aktivert Lenke til kommentar
JonnyHZ Skrevet 18. april 2023 Forfatter Del Skrevet 18. april 2023 Slettet-fsaSP0zV skrev (3 timer siden): Kan hun sende til andre med Android? Prøv å slette opertørinnstillingene og last ned på nytt fra operatør. Har forsøkt et par med Android. Går ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 JonnyHZ skrev (16 timer siden): Har forsøkt et par med Android. Går ikke Deaktiver iMessage og se om den kan sende til iPhone da. Har du lastet ned nye operatorinnstillinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå