Spillredaksjonen Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 Spillere savnet rumpeldunk i Hogwarts Legacy – nå får trollmannssporten sitt eget spill Harry Potter: Quidditch Champions begynner spilltesting denne uka. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 Noen som vet hvilken spillmotor dette er? Den siste tiden har det plutselig blitt veldig mye viktigere for meg å vite, siden alle spill laget med Unreal Engine 4 og 5 blir VR kompatible. Rumpeldunk i VR må jo bare være veldig gøy tenker jeg! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 18. april 2023 Del Skrevet 18. april 2023 Enceladus skrev: Noen som vet hvilken spillmotor dette er? Den siste tiden har det plutselig blitt veldig mye viktigere for meg å vite, siden alle spill laget med Unreal Engine 4 og 5 blir VR kompatible. Rumpeldunk i VR må jo bare være veldig gøy tenker jeg! Har ikke peiling, men kan det være samme som Fortnite? Synes det ligner hvertfall. Lenke til kommentar
PiercaMann93 Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 Så en remake av quidditch cup med customer characters? ble dette spillet bare helt glemt i denne annonsen? Lenke til kommentar
PiercaMann93 Skrevet 19. april 2023 Del Skrevet 19. april 2023 PiercaMann93 skrev: Så en remake av quidditch cup med customer characters? ble dette spillet bare helt glemt i denne annonsen? Custom * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå