Gå til innhold

Per Sandberg og Bahareh Letnes går fra hverandre

Mr.M

Anbefalte innlegg

rx1Zkj7.png

https://www.nrk.no/norge/brudd-mellom-per-sandberg-og-bahareh-letnes-1.16376199

hvordan vil det gå med hotell- og restaurant satsingen i Halden og Fredrikstad mon tro?

Jeg ser lite på reality-serier på tv, men akkurat serien med disse to og hotellet, har jeg fulgt med endel.

Er vel rett og slett mengden jobb som tok knekken på dem tenker jeg. Er liksom grenser hva man kan makte prestere, uten noe som helst forhåndskunnskap om faget, men de manglet ikke pågangsmot i alle fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mr.M skrev (6 minutter siden):

rx1Zkj7.png

https://www.nrk.no/norge/brudd-mellom-per-sandberg-og-bahareh-letnes-1.16376199

hvordan vil det gå med hotell- og restaurant satsingen i Halden og Fredrikstad mon tro?

Jeg ser lite på reality-serier på tv, men akkurat serien med disse to og hotellet, har jeg fulgt med endel.

Er vel rett og slett mengden jobb som tok knekken på dem tenker jeg. Er liksom grenser hva man kan makte prestere, uten noe som helst forhåndskunnskap om faget, men de manglet ikke pågangsmot i alle fall.

Jeg så reality-serien i påskeferien. Topp underholdning i porsjoner, til å bli i godt humør av.

Jeg har inntrykk av at hotelldriften var Baharehs drøm og ikke Pers. Men at Per trakk kundene til hotellet og baren med sin hyggelige og likandes væremåte.

Det ble nok for mye jobbing. Og de hadde aldersforskjellen i mot seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Salvesen. skrev (2 minutter siden):

hverandre

tja, har vel kanskje hatt snev av slik tanke jeg også, tidlig tidspunkt i bekjentskapet deres.

Hun ble nok mistenkeliggjort en del i begynnelsen og mange trodde vel hun var en såkalt "gold digger" (ute etter penger og posisjon)

Men må si jeg sitter igjen med et godt inntrykk av Bahareh etter å ha sett henne på nært hold i real life.

Lenke til kommentar

Jeg tror Per Sandberg innerst inne er en ordentlig fyr med et godt hjerte.
MEN; Han har, slik vi kjenner ham fra media, kun to sider: Den rødmussede joviale "kompisen" som bobler over av humør når han strykes med hårene, og den noe mindre sjarmerende intense kranglefanten som aldri gir seg. Like rødmusset.
Han har nok sørget for at kjæresten nesten bare fikk se den første!
Men dette hotel-TV prosjektet var nok punktet der planen om å holde kranglefanten skjult for Bahare raknet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...