Llandari Skrevet 17. april 2023 Del Skrevet 17. april 2023 Person A ønsker å si opp et kredittkort og sjekker hva saldo er. Betaler så inn utestående og sier opp kortet. Får bekreftelse fra kortutsteder om at kortet er avsluttet og alt er oppgjort. Så langt er alt vel. To måneder senere kommer det plutselig en e-post fra kortutsteder om at det har dukket opp transaksjoner fra to år tilbake i tid som ikke ble belastet kortet på kjøpstidspunktet på grunn av feil med overføring fra brukersted. Hva er Person As rettigheter her? Må de pent finne seg i å betale beløpet (forutsatt at kortutsteder klarer å legge frem dokumentasjon på belastningen) i og med foreldelsesfrist på 3 år, eller vil det faktum at de har fått beskjed om at alt er innbetalt og oppgjort gjøre at kortusteder må ta dette på sin kappe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå