plankeby Skrevet 10. mai 2023 Del Skrevet 10. mai 2023 (endret) Som nevnt så er det ingen personer å ringe hos Asko. At de har et nummer å ringe betyr ikke at det finnes mennesker å snakke med. Det litt triste er at alle valg man prøver som privatkunde dirigerer til samme svarer som viser til å skrive en mail. Til og med valget om man har produktspørsmål. Man kommer kun til datasvartjeneste som henviser til å skrive mail uansett hva man velger. Etter diverse mail og tid kom svaret nå i dag, at siden det nå blir 4. reparasjon med samme feil kan jeg få erstattet maskinen. Har da bedt om ny (identisk maskin), da er det å vente og så meg jeg få ut og levert maskinen jeg har og så så hjem en lik ny. Erfaringen med maskinen jeg har er en ting, Asko sitt fravær av kundeservice er en annen. Litt underlig at det ikke finnes mennesker å snakke med der. Kun henvendelser på mail. Da er det bare å vente å se om ny maskin er klar for henting snart og jeg må få levert den jeg har. Tar en oppdatering. Endret 10. mai 2023 av plankeby Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 26. juni 2023 Del Skrevet 26. juni 2023 (endret) Vi har nå fått ny maskin i hus og hat den i bruk. Samme modell som før. Ser at døren har fått nytt design i konstruksjon (likt utseende). Det kan være positivt angående vannlekkasje vi slet med fra dør. Asko har ingen telefonkundeservice (der man kan snakke med et menneske), det er ganske frustrerende. Så kundeservice er for dårlig. Ser prisen har økt med kr 1000 pr år. Maskinen er nå 4000 dyrere enn for fire år siden. Ser noe av det samme på Miele. I 2019 kunne man få Miele på tilbud til kr 4000, normalpris var ofte rundt kr 7000. Endret 26. juni 2023 av plankeby Lenke til kommentar
Novice99 Skrevet 27. juni 2023 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2023 Kjekt med oppdatering ! Den nye maskinen virker uten problemer så langt ? Overrasket over at et så stort selskap bryr seg så lite om kundeservice til brukere av produkter beregnet på privatmarkedet. Er vel den svake krona som er mye av årsaken til prishoppet du nevner. Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 28. september 2023 Del Skrevet 28. september 2023 Mr D skrev (På 18.4.2023 den 8:11 PM): I de største byene kan det være noen som bare jobber for ett eller noen få merker, men når man kommer litt ut i landet så er det samme tekniker som kommer hjem til kunde om det er Asko, Miele, Electrolux, Bosch eller andre kjente merker. Jeg bor på landet og har hatt behov for servicetekniker på min Miele vaskemaskin. Da var det Miele servicetekniker som kom i sin van som det sto Miele på. Min erfaring er at Miele bruker sine egne teknikere som er utdannede på Mieles produkter. Han som dukket opp hos meg var meget dyktig, kjente maskinen og ryddet opp effektivt. Har kun Miele. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå